شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهید مداقع حرم مصطفی رشید پور

حوزه/ بار دیگر عطر شهادت وزیدن گرفت و این بار در قافله مدافعان حرم ردای زیبای شهادت در قامت رزمنده شجاع و دلاور، جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس حاج مصطفی رشید پور نهاده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شهادت حاج مصطفی رشید پور، یکی از مدافعان حرم خوزستانی را تسلیت گفت.

عضو خبرگان رهبری در این پیام با اشاره به آیه۲۳ سوره احزاب "مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا/ از ميان مؤمنان مردانى‏ اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در [همين] انتظارند و [هرگز عقيده خود را] تبديل نكردند"، آورده است: بار دیگر عطر شهادت وزیدن گرفت و این بار در قافله مدافعان حرم ردای زیبای شهادت در قامت رزمنده شجاع و دلاور، جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس حاج مصطفی رشید پور نهاده شد.

این مجاهد فی سبیل الله از آغاز جنگ تحمیلی به جبهه رفت و در بیشتر عملیات ها و مناطق جنگی حضور داشت.

این شهید والامقام با هجوم تروریست های تکفیری به حرم های اهل بیت عصمت و طهارت به دفاع از حریم آل الله پرداخت و بر اثر مجروحیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهادت این مدافع حرم را به حضرت ولیعصر(عج)، ولی امر مسلمین و مردم شریف خوزستان به ویژه خانواده‌ی مکرم آن شهید تبریک و تعزیت عرض می کنم. خداوند سبحان این شهید عزیز را با شهدای کربلا محشور فرماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha