جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سس

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این که یکی از مشکلات جامعه حاضر، سبک زندگی است، گفت: انقلاب اسلامی برای تمدن سازی محقق شده است و از سوی دیگر جهان نیز نمی خواهد ما سبک زندگی اسلامی - ایرانی خود را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی خاموشی، امروز دوشنبه ۱۸ مردادماه ۹۵، درنشست مدیران مدارس صدرا در تهران، با بیان این که هر فردی برای ایمان خود تحلیل دارد، گفت: موارد مختلفی مانند خانواده، اجتماع و ورودی های ذهنی در ساختار شخصیتی و زندگی فرد موثراست؛ لذا برنامه ریزی برای تربیت نسل جوان باید به نحوی باشد که این نسل به دنبال الگوی اسلامی - انقلابی و بهترین، بالاترین و توانمدترین فرد به عنوان الگو باشد.

وی خطاب به مدیران مدارس صدرا، با بیان این که پیچیدگی از اینجا آغاز می‌شود که نوجوان فعلی دیواری در مقابل دریافت اطلاعات ندارد و به هر آنچه بخواهد به راحتی دست می یابد، گفت: این شخصیت، متفاوت با جوانان دهه های قبل است و حقیقتا چالش پیش رو در عصر ارتباطات این است که ورودی های ذهنی نسل جوان، جهشی در شخصیت آنان ایجاد کرده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی ایرانی در خراسان شمالی، با بیان این که مشکل زندگی جامعه حاضر، سبک زندگی است، گفت: انقلاب اسلامی برای تمدن سازی محقق شده است و از سوی دیگر جهان نیز نمی خواهد ما سبک زندگی اسلامی - ایرانی خود را داشته باشیم.

وی با بیان این که اگر در خصوص سبک زندگی اسلامی به قرآن مراجعه کنیم، دریافت های فراوانی از قرآن خواهیم داشت، گفت: سبک زندگی قرآنی و اسلامی، یکی از بسته های اصلی فرهنگی دین، برای جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین خاموشی با بیان این مطلب که مهمترین عامل نگهداشت نسل ما نقطه ایمانی و تقوا است که شخصیت فرد را می سازد، یاد آور شد: هجمه‌های فروان خارجی در جهت تخریب نگاه نسل جوان به موضوع ولایت فقیه و نظام اسلامی وجود دارد، لذا باید گفتمان و اهداف انقلاب اسلامی، یکی از محوری ترین مسائل مدارس صدرا باشد و دانش آموزان این مدارس نیز باید دفاع تمام قد از انقلاب اسلامی داشته باشند.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، وی  با بیان این که انقلاب اسلامی وجود حی و زنده است و امروزه مقتدرانه تر از دهه های گذشته به حیات طیبه خود ادامه می دهد، گفت: دشمن در حال حاضر می خواهد از طریق هجمه های فرهنگی، به انقلاب اسلامی صدمه بزند و هدف  اصلی دشمن، کمرنگ سازی انقلاب و ایجاد سد مقابل تمدن سازی انقلاب اسلامی است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha