یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
برهان قلعه بانی معاون پژوهش حوزه کرمانشاه

حوزه / مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: دوره تربیت مربی نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در حوزه علمیه کرمانشاه برگزار می شود.

حجت الاسلام برهان قلعه بالایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه اظهار داشت: با هدف ­­تربیت مربیان کارآمد و متخصص و  ایجاد شبکه نیروی انسانی متخصص و تراز انقلاب اسلامی در حوزه قرآن و عترت، دوره تربیت مربی نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در حوزه علمیه کرمانشاه برگزار می شود.

مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: در راستای آشنایی با روش فهم متن و روش برداشت، یادگیری روش های تبلیغی و ترویجی، فهم معانی ظاهری عبارات این دوره برگزار می شود.

وی در ادامه بیان داشت: بهره مند شدن از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه، برگزاری جلسات اخلاق، امکان ترویج دروس صحیفه سجادیه و نهج البلاغه در سطح استان و ... از مزایای شرکت در این دوره به شمار می رود و در پایان به برگزیدگان و منتخبین گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

حجت الاسلام قلعه بالایی تصریح کرد: داشتن حداقل مدرک اتمام سطح۱ حوزه­، سطح۲ سفیران هدایت، سطح 2 حوزه های خواهران و جامعه الزهرا (س) و کارشناسی رشته­ های علوم قرآن و حدیث، علوم تربیتی­،  الهیات و سایر رشته ­های مرتبط از شرایط پذیرش و شرکت در دوره می باشند.

وی با اشاره به زمان بندی اجرای دوره اظهار داشت: سطح یک دوره در دو مرحله­ ۴ روزه و هر روز به مدت ۸ تا۱۰ساعت­، مجموعاً ۶۰ ساعت آموزشی به طول خواهد انجامید.

مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان با بیان نظام ارزشیابی این دوره عنوان داشت: ارائه یک مقاله با موضوع صحیفه سجادیه پس از پایان مرحله اول، قبول در آزمون غیر حضوری، قبولی در آزمون جامعه و متمرکز از شرایط اعطای گواهینامه پایان دوره به شرکت کنندگان می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha