یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام وعد مراد بیگی

حوزه / اگر به اقتصاد مقاومتی با سیاست هایی که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است عمل شود جریان اشتغال در سایه تولید رونق گرفته و تولید داخلی نیز متحول خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی در حاشیه سفر به کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ، با اشاره به تحریم های ظالمانه نظام سلطه بر علیه انقلاب اسلامی عنوان داشت: مستکبران همواره خصومت خود را با تحریم های ظالمانه بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام اظهار داشت: آمریکا پس از برجام بدعهدی خود را ثابت کرد و در عمل مشخص شد که عهد شکن و غیرقابل اعتماد است و تنها به دنبال خدعه و حربه در جهت تسلط بر کشورهای اسلامی می باشند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به وضعیت نه چندان مطلوب اقتصاد و تولید کالای ایرانی تصریح کرد: نسخه شفابخش اقتصاد ایران عمل به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» است، اگر به اقتصاد مقاومتی با سیاست هایی که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است عمل شود جریان اشتغال در سایه تولید رونق گرفته و تولید داخلی نیز متحول خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در ادامه افزود: حوزه های علمیه در منابر، مردم را به سوی خرید کالای داخلی و تولید ملی متمایل سازند و وضعیت اقتصاد که امروز رسیدگی به آن از ضروریات است را بدینوسیله متحول سازند.

وی تأکید کرد: حرکت در راستای راه اندازی کارگاه های تولیدی کوچک و بزرگ موجب رونق بخشیدن به تولید ملی می شود و با خرید محصولات و تولیدات ایرانی می توان تحریم های ظالمانه علیه ایران را دور زد و اقتصاد را اعتلا بخشید.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام اظهار داشت: اقتصاد را می توان در قالب کارگاه های قالی بافی، گلخانه های پرورش قارچ و  همچنین تولید دام مقاومتی کرد تا نظام را از وابستگی به کشورهای دیگر برهاند، طلاب و روحانیون نیز مردم و قشر جوان را به کار و حرکت و تولید فکر و ایده در جهت ساخت و تولید کالای ایرانی دعوت کنند.

این استاد حوزه علمیه در پایان بیان داشت: حوزه های علمیه خودباوری و شعار «ما می توانیم» را در قشر جوان تقویت کنند و بدینوسیله می توان دست دشمنان و بدخواهان نظام را از کشور کوتاه کرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha