یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی با مدیر حوزه ایلام

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: حوزه های علمیه با پرورش نیروهای انقلابی در برابر خدعه های دشمنان سینه سپر کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی، امروز در نشستی با مدیر حوزه علمیه استان ایلام عنوان داشت: وجود مسئولان صادق و ولایی در حوزه علمیه استان کرمانشاه موجب رشد و اعتلای سربازان حضرت بقیه الله الاعظم شده است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه ظرفیت بالای تبلیغ و ترویج دین توسط طلاب و روحانیون زمینه های نشر احکام و اندیشه های دین در مناطق مختلف استان کرمانشاه را رقم زده است.

این استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: یکی از وظایف طلاب و مروجان دین رساندن پیام خدای سبحان و انبیاء الهی به مردم و جامعه است که خوشبختانه طلاب و روحانیون استان کرمانشاه این امر مقدس را به نحو احسن عملیاتی می کنند.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه مادر نظام است ابراز داشت: حوزه های علمیه همواره نقش به سزایی در جهت خنثی ساختن فتنه ها و خدعه های دشمنان نظام داشتند و امروز نیز با پرورش نیروهای ارزشمند و انقلابی در برابر بدخواهان نظام سینه سپر کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در پایان گفت: امید است جدیت و تلاش هرچه بیشتر مسئولان حوزوی موجب اعتلای سطح فرهنگی  و حفظ ارزش های انقلاب و اسلام گردد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha