پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کارگاه دو روزه مسائل اعتقادی کرمانشاه

حوزه / طلاب و روحانیون با شناخت کامل از دین و خداوند متعال باید مردم و جامعه را با اسلام، خداوند و رسول اکرم (ص) آشنا سازند و حقایق دین مبین اسلام را به آن ها انتقال دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از کرمانشاه کارگاه دو روزه مسائل اعتقادی با حضور مسئولان و اساتید حوزه علمیه استان کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام فتح اللهی در این کارگاه با اشاره به اینکه قرآن کریم از ولایت علی بن ابی طالب خبر می دهد عنوان داشت: تمام آیات قرآن کریم شأن حضرت علی (ع) را بیان  می کند لذا تا زمانی که قرآن وجود دارد امیرالمرمنین (ع) نیز جایگاهش حفظ خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه با بیان داستان "آدم و حوا" اظهار داشت: حضرت آدم (ع) با وسوسه های شیطان به جایگاه ولایت و معصومیت ائمه اطهار علیهم السلام حسادت ورزید و اینگونه از بهشت رانده شد.

وی در ادامه افزود: متأسفانه عده ای از مردم که تعداد آن ها نیز فراوان است به دلیل فقدان پشتوانه دینی و کلامی ناخودآگاه نسبت به اهل بیت علیهم السلام دچار غلو می شوند.

حجت الاسلام  فتح اللهی خاطر نشان کرد: تفکر غلط عده ای از مردم که از پشتوانه دینی بی بهره هستند به عصر ما نیز رسیده است و سبب تشکیل فرقه های مختلف شده است.

این استاد حوزه علمیه در پایان بیان داشت: طلاب و روحانیون با شناخت کامل از دین و خداوند متعال باید مردم و جامعه را با اسلام، خداوند و رسول اکرم (ص) آشنا سازند و حقایق دین مبین اسلام را به آن ها انتقال دهند.

شایان ذکر است کارگاه دو روزه تربیت مربی اعتقادی به همت معاونت تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha