دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت تلاش در راستای تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، گفت: امروز نیازمند اقدام و عمل بایسته و انقلابی در میدان جهاد علمی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی، پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید 96-95 مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی (ره) کرمانشاه، در جمع طلاب و روحانیون سطح 2 و 3 این مدرسه گفت: اساتید و مسئولان این مدرسه با جدیت و تلاش مضاعف، بسترهای اعتلا و ارتقای طلاب  را ایجاد کرده اند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: همدلی و باهم بودن، صفا و صمیمت و همدلی مسئولان حوزوی در میدان جهاد علمی و عرصه های مختلف، زمینه های پیشرفت و تحقق آرمان های حوزه های علمیه را فراهم می کند.

وی با اشاره به شعار سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، بیان داشت: امروز نیازمند اقدام و عمل بایسته و انقلابی در میدان جهاد علمی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی یادآور شد: در سال های اخیر خیزش علمی و فرهنگی و زیربنایی و اقدام انقلابی به همت حوزه علمیه در استان کرمانشاه انجام گرفت که همگی مرهون عنایات پروردگار و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام خصوصأ حضرت فاطمه الزهرا(س) است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به این که در گذشته زیرساخت های مدارس علمیه از وضعیت نامناسبی برخوردار بودند، اما با برنامه ریزی و جدیت لازم اکنون مدارس در وضعیت مطلوبی بسر می برند،  ادامه داد: خوشبختانه محصول تلاش و جدیت مسئولان حوزه، تربیت و پرورش بیش از 1200 طلبه در حوزه استان است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه هرساله گرایش جوانان و نوجوانان برای تحصیل در مدارس علمیه بیشتر می شود، لذا می طلبد مدارس علمیه را برای تحصیل طلاب سطح 2 و بالاتر، تجهیز کنیم تا زمینه های پیشرفت و ارتقا تحصیلی آن ها فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی افزود: طلاب مشکلات خود را با اساتید و مسئولان حوزه در میان بگذراند تا خلل و مشکلی مانع پیشرفت و اعتلای آن ها نگردد، مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه نیز تمام تلاش خود را در راستای حل و فصل مشکلات و مصائب طلاب انجام خواهد داد.

وی در ادامه با اشاره به حرکت ضد اسلامی وهایبت و تکفیری ها، بیان داشت: وهابیون و تکفیری ها توسط رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایت کار تقویت شده و به جان ملت ها افتاده اند، لذا طلاب و روحانیون با شناخت حربه های دشمنان و با شناخت کامل دین مبین اسلام اجازه خودنمایی به دشمنان اسلام را ندهند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان با اشاره به این که طلاب و روحانیون به ولایت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب مفتخرند، ابراز داشت: طلاب با تبعیت از دستورالعمل های قرآنی و توجه ویژه به سیره علمای بزرگ، با روحیه ای مضاعف و نگرش به مسائل جهانی، همچون دوران دفاع مقدس حماسه ای عظیم را خلق کنند و پرچم "لا اله الا الله" به دستان مبارک حضرت ولی عصر (عج) برسانند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha