جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسماعیل قبادی

حوزه/ روحانیون همواره دلسوزانه از ارزش های دین صیانت کرده و اسلام ناب محمدی را تبلیغ و ترویج می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل قبادی در همایش اولین جشنواره برترین های مساجد در استان کرمانشاه که به مناسبت روز جهانی مسجد برگزار شد ابراز داشت: برخی از مساجد رونق نداشته و نسبت به برپایی نماز جماعت توجه و جدیت لازم را ندارند.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: بایدنسبت به اقامه نماز جماعت و رونق بخشیدن به مساجد توجه ویژه داشت، حضور 120 روحانی مستقر در مساجد منشا خیر و برکت در استان و نشان از ظرفیت بالای مساجد در راستای انجام امور فرهنگی و دینی در جامعه است.

وی یادآورشد: سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه تحولی عظیم برای احداث و مرمت مساجد ایجاد کرد و مناطق محروم و دورافتاده را از نعمت مسجد برخوردار کرد.

حجت الاسلام قبادی در ادامه افزود: خوشبختانه طلاب و روحانیون مستقر در مساجد  به صورت شبانه روزی در خدمت مردم می باشند و پاسخگوی شبهات دینی مردم هستند.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان داشت: مساجد باید از طرف مردم اداره شود و هیات امنای مساجد و خیرین باید برنامه های مساجد را پشتیبانی، اداره و هدایت کنند.

وی عنوان داشت: خوشبختانه مساجد استان کرمانشاه انقلابی و ارزشمند هستند، در سال 88 مساجد استان کرمانشاه پیشتاز در عرصه حمایت از ولایت امر بود و یکدل و همصدا به صورت ید واحد حماسه ای جاوید را در استقبال از رهبر انقلاب آفریدند.

حجت الاسلام قبادی به لزوم همکاری خادمان مساجد اشاره کرد و ابراز داشت: هیات امنا، پایگاه های بسیج و امام جماعت بایکدیگر همکاری کنند و روحانی مسجد را به عنوان محور قرار دهند چرا که روحانیون همواره در خط مقدم و دلسوزانه از ارزش های دین صیانت کرده و اسلام ناب محمدی را تبلیغ و ترویج می کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: احداث خانه عالم در مساجد استراتژی خوبی برای ترویج اندیشه  دین است به طوری که روحانی مستقر همواره آماده پاسخگویی به شبهات و برپایی برنامه های فرهنگی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha