پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس و مسئولان دانشگاه ادیان و مذاهب با آیت الله العظمی صافی

حوزه/ از ضرورت های امروز عصر حاضر آشنایی طلاب و پژوهشگران حوزه های علمیه با دیگرادیان الهی و مذاهب اسلامی است، چرا که تا نشناسیم نمی توانیم پاسخگو باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی ظهر امروز در دیدار رئیس، معاونین و روسای دانشکده های دانشگاه ادیان و مذاهب اظهارداشتند: تاسیس و راه اندازی این دانشگاه و مرکز آموزشی اقدام ارزشمندی بود که از دل حوزه های علمیه بیرون آمد تا به مسائل بین الادیانی و فرق اسلامی به صورت تخصصی بپردازد و محقق تربیت کند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه باید محور و شاکله اصلی فعالیت های شما ترویج اسلام و تشیع باشد، افزودند: فعالیت و گام هایی که در این عرصه بر می دارید، بسیار ارزشمند است، ولی نکته ای که باید نسبت به آن اهتمام جدی تری داشته باشید اعتلای کلمه اسلام و تشیع است.

معظم له بیان داشتند: اینکه سالانه شاهد حضور صدها گروه علمی و فرهنگی از کشورهای دیگر هستیم در این مرکز آموزشی بسیار ارزشمند است؛ ولی از این مهمتر، تاثیر و اثری است که بر روی آنان می گذاریم.

حضرت آیت الله  صافی گلپایگانی اظهارداشتند: ما نباید نسبت به مسائل پیرامونی خود جهلی داشته باشیم، لذا اول باید خود بشناسیم و بدانیم و سپس پاسخگوی مسائل باشیم.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به سالروز ربودن امام موسی صدر گفتند: متاسفانه آن طور که بایسته و شایسته این شخصیت بزرگوار بود، پیگیری صورت نگرفت و بدون تردید کسانی که در مورد امام موسی صدر کوتاهی کردند، در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو خواهند بود.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha