دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 392585
۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
حجت الاسلام  سید محسن موسوی /دانشگاه پیام نور لرستان

حوزه / مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان لرستان از اجرای طرح ضیافت اندیشه برای اساتید این دانشگاه با حضور مدرسان حوزوی و دانشگاهی خبر داد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرم آباد، با بیان اینکه طرح ضیافت اندیشه از ۱۷ شهریور به مدت ۳ روز در دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان برگزار خواهد شد، افزود: در این طرح اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان در برنامه های آموزشی- فرهنگی پیش بینی شده، این طرح با تدریس مدرسان حوزوی و دانشگاهی بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه طرح ضیافت اندیشه در دو محور معرفت شناسی و تاریخ تمدن اسلام اجرا می شود، تصریح کرد:در این طرح ۲۵ نفر از اساتید این دانشگاه با شرکت در دوره آموزشی دو روزه و دوره فرهنگی یک روزه آموزشهای لازم را برای ارتقاء دانش اخلاقی معرفتی و احیاء و گسترش تمدن اسلامی فرا می گیرند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان لرستان در ادامه همچنین از اعزام کاروانی ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور استان به همراه خانواده به زیارت عتبات عالیات خبر داد و خاطر نشان کرد: این اردو با هدف گسترش روحیه معنوی در بین اساتید و کارکنان این دانشگاه در ۱۴ شهریور برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری گفتمان های متعدد ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه خبر داد و افزود: این گفتمان ها در بخش های گوناگون از جمله گفتمان های ترویج فرهنگ اسلامی انقلابی، احیای سبک زندگی اسلامی ایرانی، گفتمان های حجاب و عفاف در طول سال تحصیلی در واحدهای دانشگاه پیام نور استان بصورت مستمر برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha