سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله عالمی

حوزه / نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: اخلاص در انجام کارها زمینه ساز پیشرفت و توسعه کشور و تحقق مدیریت جهادی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، آیت الله حسن عالمی امروز در همایش فرهنگ و مدیریت جهادی که در سالن همایش های جهاد کشاورزی استان برگزار شد با اشاره به اینکه در همه بخش ها و انجام امور محوله باید اخلاص و فداکاری سر لوحه قرار گیرد، افزود:با اخلاص و دلسوزی در فعالیت های محوله می توان در راستای مدیریت جهادی و ارتقاء این شاخصه در جامعه به پیشرفت و توسعه کشور کمک شایانی کرد.

وی با اشاره به اینکه هر مدیر و مسئولی در هر کدام از بخش ها باید بتواند از امکانات و ظرفیت های آن بخش در جهت خدمت به خلق خدا و توسعه کشور استفاده نماید، تصریح کرد: سهل انگاری ،بی دقتی و استفاده نادرست از منابع و ظرفیتهای موجود خیانت به مردم و کشور است و به نوعی چپاول در ثروت عمومی کشور محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه باید با خودباوری، دلسوزی و خدمت گزاری صادقانه در هر پست و مقامی به پیشرفت و توسعه ایران اسلامی کمک نماییم، خاطر نشان ساخت: باید فرهنگ مدیریت جهادی به فرهنگی عمومی تبدیل شود و در این راستا باید اقدامات هدفمند و منسجمی صورت گیرد.

آیت الله حسن عالمی با اشاره به اینکه شناسایی و تبیین فرهنگ مدیریت جهادی و معرفی الگوهای برتر باید در دستور کار این چنین همایش هایی قرار گیرد، اظهار داشت: برای تقویت و ارائه راه کارهای مدیریت جهادی باید از نظرات اساتید، کارشناسان و متخصصان بهره گرفت.

وی باز آفرینی ،الگوسازی و ارائه راهکارها و شیوه های ترویج و توسعه فرهنگ مدیریت جهادی را نیز از دیگر اهداف برگزاری این همایش ها برشمرد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه خوشبختانه وزارت جهاد کشاورزی توانسته با عمل به الگوهای اقتصاد مقاومتی شاخصه های تحقق شعار سال را در برنامه های خود قرار دهد اظهار داشت: باید این شاخصه ها به سایر بخشهای جامعه نیز منتقل شود.

آیت الله عالمی در پایان با اشاره به اینکه جوانان نقش مهمی در تبیین برنامه های اقتصاد مقاومتی در ابعاد مختلف زندگی دارند افزود: امید می رود با به کارگیری راه کارهای تحقق شعار سال در نسل جوان زمینه ساز تحقق ابعاد اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha