دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 392496
۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
حجت الاسلام  جعفر بچاری

حوزه/ رئيس دانشکده علوم قرآنی استان لرستان گفت:زیرساخت های آموزش و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان؛حجت الاسلام جعفر بچاری ظهر امروز در دیدار با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان لرستان با بیان اینکه باید در جهت گسترش و تعمیق فعالیت های قرآنی اقدامات گسترده ای صورت گیرد، افزود: با ارتقای فرهنگ قرآنی در جامعه، می توان به نهادینه کردن اخلاقیات در جامعه کمک نمود.

وی با اشاره به اینکه تربیت و گسترش مبلغان قرآنی گامی در راستای پیشگیری از آسیب های فرهنگی و اجتماعی خواهد بود، تصریح کرد: باید با تامین و حمایت از فعالیت های قرآنی از این فرهنگ در جهت هدایت جامعه بهره گرفت.

رئيس دانشکده علوم قرآنی استان با بیان اینکه نباید فعالیت ها و ظرفیت های قرآنی در جامعه مهجور بماند، بیان داشت: با احداث مکان های مجهز برای آموزش دانشکده های علوم قرآنی، می توان در جهت تربیت مربیان کارآمد و متخصص علوم قرآنی گام برداشت.

حجت الاسلام بچاری با اشاره به ظرفیتهای استان لرستان در تربیت مبلغان قرآنی گفت: هم اکنون دانشکده علوم قرآنی خرم آباد ساختمان مستقل ندارد و دانشجویان علوم قرآنی استان در فضای فیزیکی محدود و استیجاری تحصیل می کنند.

وی اظهار داشت: برای احداث ساختمان دانشکده علوم قرآنی زمینی به مساحت ۸ هکتار در نظر گرفته شده، اما برای ساخت آن متاسفانه بودجه و اعتبار کافی فراهم نیست.

رئيس دانشکده علوم قرآنی استان با اشاره به این که دانشکده علوم قرآنی خرم آباد در دو رشته پذیرش دارد، بیان داشت: با رایزنی های ویژه امید می رود مقطع کارشناسی ارشد نیز در این دانشکده راه اندازی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha