دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان قم به روحیه جهادی نسل انقلابی و ضرورت الگو برداری از آن اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی توانسته ایران را به موفقیت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه کشاورزی برساند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اصغر صالح‌آبادی در همایش ملی «اقتصاد مقاومتی، تعاون و کشاورزی، در بستر فرهنگ و مدیریت جهادی» که ظهر امروز در تالار شهید مطهری پژوهشکده  علامه طباطبایی(ره) در قم برگزار شد، درباره نقش تولید کنندگان در عرصه اقتصادی مقاومتی گفت: تولیدکنندگان بخش کشاورزی جهادگران عرصه تولید و مقاومت هستند که انقلاب اسلامی را در رسیدن به این مهم یاری می دهند.
وی افزود: ایمان، اخلاص و کوشش فراوان به عنوان ویژگی‌های مدیریت جهادی است که تلاش خالصانه همراه با اعتماد به نفس و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی نیاز ضروری در این عرصه است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم خاطرنشان کرد: فرهنگ مدیریت جهادی، بستری برای مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است.
وی با بیان این که اقتصاد مقاومتی پایه اصلی استقلال کشور است، گفت: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی راهی به جز تکیه بر توان داخلی نظام وجود ندارد؛ هرچه در این عرصه دقیق تر و بهتر عمل نماییم، ضمن رونق اقتصادی، در بازارهای اقتصادی جهانی نیز حرفی برای گرفتن داریم.
حجت الاسلام والمسلمین صالح آبادی به روحیه جهادی نسل انقلابی و ضرورت الگو برداری از آن اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی توانسته ایران را به موفقیت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف برساند به همین علت وضعیت کنونی نظام با وضعیت قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.
وی خاطرنشان ساخت: برگزاری چنین برنامه هایی بستری است تا راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در عرصه جهاد کشاورزی به مخاطبان ارائه شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha