دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیمای حوزه

حوزه/ نخستین ماهنامه خبری، فرهنگی و بصیرتی مدیریت حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با عنوان "سیمای حوزه"، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید منتشر می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از شهرکرد، سجاد محمدی، مسئول روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری،با اشاره به این که یکی از مهمترین نیازهای امروز حوزه های خواهران، بحث اطلاع رسانی است، تصریح کرد: به یقین اطلاع رسانی درست و به موقع نقش غیر قابل انکاری در رشد و ارتقاء همه جانبه حوزه های علمیه خواهران خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه خواهران باید جایگاه واقعی خود را در جامعه پیدا کنند و این از ضرورت ها است، تصریح کرد: متأسفانه تا به امروز از ظرفیت واقعی حوزه های علمیه خواهران در بین عموم مردم آن چنان که باید استفاده نشده و این به خاطر عدم شناخت مردم و خانواده ها نسبت به رسالت های حوزه های علمیه است.

محمدی با تأکید بر اینکه باید فعالیت ها، برنامه ها و رسالت های حوزه علمیه خواهران بیشتر و بهتر برای مردم معرفی و تبیین شوند، تا مورد استقبال جوانان قرار گیرند، افزود: به یقین اگر جایگاه حوزه های علمیه خواهران در بین خانواده ها و خصوصا جوانان بهتر تشریح شود و دید عموم مردم نسبت به این مجموعه های دینی و معنوی اصلاح و مورد استقبال عمومی قرار گیرد، بسیاری از مشکلات امروز جامعه در همه عرصه ها برطرف می شود.

مسئول روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: نخستین ماهنامه خبری، فرهنگی و بصیرتی مدیریت حوزه علمیه این استان با عنوان "سیمای حوزه"، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید منتشر می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha