جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد احمدی در جمع طلاب مدرسه فشجان شهرکرد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین احمدی با تاکید بر ضرورت استفاده طلاب از فرصت ها، تصریح کرد: طلاب برای موفقیت در عرصه طلبگی، باید با روحیه جهادی به تحصیل و تهذیب بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از شهرکرد، مدیر و معاونین حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، در ادامه بازدید از مدارس علمیه استان، با حضور در مدرسه علمیه شهر هفشجان شهرکرد، به بررسی عملکرد آموزشی، پژوهشی و تهذیبی و همچنین مشکلات این مدرسه پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد احمدی، مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، در حاشیه این بازدید، در جمع طلاب و اساتید مدرسه شهر هفشجان، بر ضرورت استفاده از فرصت طلبگی تاکید کرد و گفت: امام كاظم عليه السلام می فرماید "هر كه دو روزش برابر باشد، مغبون است و هر كه امروزش بدتر از ديروزش باشد ملعون (از رحمت حق به دور) است و هر كه پيشرفتى در وجود خود نبيند در كمبود به سر برد و هر كه در مسير كاستى باشد، مرگ براى او بهتر از زندگى است".

مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش آفرینی طلاب و روحانیون در جامعه، تاکید کرد: طلاب برای موفقیت در عرصه طلبگی، باید با روحیه جهادی به تحصیل و تهذیب بپردازند.

در ادامه این جلسه همچنین اساتید و طلاب نظرات، سئوالات و مشکلات خود را مطرح کردند و معاونین حوزه استان نیز علاوه بر پاسخ به سئوالات، به تبیین برنامه های معاونت مربوطه پرداختند.

بر پایه این گزارش، مدیر و معاونان حوزه استان چهارمحال بختیاری، پیش از این نیز از مدارس علمیه امامیه شهرکرد، قائمیه فرخشهر و امام صادق(ع) فارسان بازدید کرده بودند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha