جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرآن

حوزه/ استاد محمدعلی دهدشتی گفت: در این دوره از مسابقات قرآنی شاهد ابتکارات و نوآوری های ویژه ای از سوی اداره کل اوقاف قم بودیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، به نقل از ستاد خبری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان قم، این محقق و قرآن پژوه با اشاره به تأثیرات کمی و کیفی مسابقات قرآنی اظهار داشت: برگزاری مسابقات به جوانان برای انجام کارهایشان انگیزه می دهد و برگزاری مسابقات سی و نهمین دوره مسابقات قرآن استان قم جزء کارهای ابتکاری اوقاف و امور خیریه است.

قاری برجسته و پیشکسوت قرآنی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات نام هر شرکت کننده بر روی برگه داوری با عکس همراه بود، افزود: باید قرآن در زندگی روزمره مسلمانان و بویژه جوانان ورود کند و می توان در قالب مسابقات و جشنواره های قرآنی نسل جوان را به سمت قرآن جذب کرد.

دهدشتی با بیان اینکه باید مسئولان راه کارها و تمهیداتی برای جذب جوانان به سمت قرآن بیاندیشند، گفت: با آمدن اینترنت و شبکه های جدید اجتماعی در عصر حاضر جذب جوانان به سمت قرآن و آموزه های آن سخت تر شده است اما باید تمهیداتی در راستای جذب جوانان اندیشیده شود.

وی با اشاره به  کیفیت برگزاری مسابقات قرآنی گفت: کیفیت برگزاری مسابقات بسیار خوب بوده و داوران غیر بومی در این دوره از مسابقات حضور دارند، همچنین بهتر است که قاریان قمی با داوران دیگر آشنا شوند و داوران استان های دیگر را بشناسند.

انتهای پیام  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha