پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 391731
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
حجت الاسلام عباس اوتارخانی

حوزه / مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: امروز با اشاره به توطئه های فراوان دشمنان، باید زمینه جذب جوانان به مساجد فراهم و با برنامه های گوناگون این قشر را در برابر آسیب ها بیمه نمود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس اوتارخانی در مراسم گرامیداشت روز جهانی مساجد که امروز با حضور جمعی از ائمه جماعات مساجد استان قزوین در مسجد خاتم الانبیا (ص) برگزارشد، با اشاره به گرامیداشت روز جهانی مساجد و تاکید بر تاثیرگذاری این مکان مقدس اظهار کرد: اکنون مسائل و ناهنجاری های اجتماعی زیادی در جامعه وجود دارد اما نقش مساجد در کاهش این گونه مسائل آشکار و بسیار با اهمیت است.

وی با تاکید به تقویت مساجد در استان از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین خاطرنشان کرد: مساجد باید بیش از همیشه تقویت شوند که  خوشبختانه این کار از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد این استان برای تقویت بیشتر ائمه جماعات و هیات امناء برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین به حضور ائمه جماعات درمساجد اشاره و بیان کرد: ائمه جماعات فرمانده های اصلی در مساجد به شمار می روند بنابراین باید بیش از همیشه با نسل نوجوان و جوان ارتباط برقرار کنند و برای مسجد محله خود برنامه های فرهنگی تاثیرگذاری در نظر گرفته و زمینه جذب جوانان به مساجد را فراهم نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha