جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 393358
۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
دعای عرفه

حوزه/ مدیر مسجد مقام و شبستان ها مسجد مقدس جمکران، از برگزاری مراسم دعای عرفه در میعادگاه منتظران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام  مهدی حسین آبادی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهداف برگزاری مراسم عبادی و ادعیه به تشریح فعالیت های مسجد مقدس جمکران در نخستین سال حرکت به سمت چشم انداز 12 ساله پرداخت و اظهار کرد: از آنجا که شعار چشم انداز، "ملجأ عبادی و مرجع مهدوی در تراز جهانی" است، جایگاه عبادی مسجد جایگاهی ویژه است و با توجه به وجه عبادی مسجد به عنوان پناهگاه عبادی، این مکان مقدس همواره میزبان و پذیرای زائرین و نمازگزاران بی شماری بوده است.

مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه جایگاه عظیم مسجد مقدس جمکران به عنوان ملجأ عبادی مردم و مكاني براي عبوديت و بندگي خداوند از جایگاه ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت این جایگاه، ادعیه هایی که وجه و صبغه عبادی همچون دعای عرفه دارند، در واحد مراسم به صورت ویژه برای آن برنامه هایی خاص، تدارک دیده می شود.

حجت الاسلام حسین آبادی در ادامه گفت: بر همین اساس، در آستانه فرا رسیدن روز بزرگ عرفه و به همت معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران، برنامه قرائت دعای عرفه در این روز عظیم، در مسجد مقدس جمکران پیش بینی شده است.

مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران با اعلام این خبر اظهار کرد: ویژه برنامه و مراسم دعای عرفه در مسجد مقدس جمکران همزمان با روز عرفه با سخنرانی حجت الاسلام شهیدی در مورد مضامین دعای عرفه به مدت 15 دقیقه  آغاز می شود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در مراسم عبادی همچون دعای عرفه که از جایگاه رفیعی برخوردار است، باعث افزایش آرامش معنوی می شود، اضافه کرد: پس از سخنرانی، مراسم با قرائت دعای پر فیض عرفه، توسط حجت الاسلام شهیدی ادامه می یابد.

حجت الاسلام حسین آبادی با دعوت از هموم مردم برای حضور در این مراسم خاطرنشان کرد: این مراسم راس ساعت 15 و با حضور مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی برگزار در شبستان امام علی علیه السلام ویژه برادران و شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران ویژه خواهران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha