چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فاجعه منا

حوزه/ امام جمعه شهرستان تیران با بیان این که پیام مقام معظم رهبری، چهره منافقانه آل سعود را به تصویر کشید، گفت: دفاع از ملت های مظلوم و مسلمان وظیفه جوامع اسلامی است، زیرا این گونه دفاع ها و حمایت ها در راستای دفاع از مرزهای ایمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حسین رشیدیان در نخستین سالگرد فاجعه منا در شهر تیران اظهارکرد: مهمترین نیازهای جامعه اسلامی در درون مرزها و در عصره بین المللی اتحاد و همدلی بین همدیگر است.
وی افزود: بر اساس آیه قرآن قوم، قبیله، بخش و منطقه و تقسیم بندی ها نباید سبب تفرقه بین مردم شود و این تنها برای شناخت افراد و محل های سکونت است و این تقسیم بندی ها نباید اتحاد مسلمانان را به هم بزند.
امام جمعه شهرستان تیران با اشاره به اینکه مرز ایمانی به مسلمانان دین اسلام است و باید با همدیگر متحد و از حقوق همدیگر در برابر مسلمانان دفاع کنند، تصریح کرد: دفاع از ملت های مظلوم و مسلمان وظیفه جوامع اسلامی است زیرا دفاع و حمایت ها در راستای دفاع از مرزهای ایمانی است.
وی افزود: حمایت از سوریه در راستای حمایت مسلمانان از همدیگر است و نباید این موضوع سوالی ایجاد کند که حمایت از سوریه چه ارتباطی به کشور ایران دارد.
استاد حوزه علمیه اصفهان  با محکوم ساختن واقعه منا در سال گذشته تصریح کرد: پیام مقام معظم رهبری به صورت کامل بیداری و روشنی بخشی ایجاد کرد و چهره منافقانه آل سعود را به تصویر کشید.
حجت الاسلام رشیدیان افزود: آل سعود در حمایت از دشمنان اسلام به مظلومان عالم ظلم می کند که حمله به مردم مظلوم یمن، حمایت از داعش، حادثه منا و جلوگیری از حضور حجاج ایرانی در مراسم حج امسال از مصدایق بارز این ظلم و ستم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha