پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نشست توجیهی تبلیغ بین‌الملل در اربعین حسینی

حوزه/ نشست توجیهی تبلیغ بین‌الملل در اربعین حسینی، ویژه مبلغان سفیران هدایت، با حضور مسئولانی از بعثه مقام معظم رهبری، در مدرسه علمیه ولیعصر(عج) اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در اهواز، نشست توجیهی تبلیغ بین‌الملل در اربعین حسینی، ویژه مبلغان سفیران هدایت، با حضور مسئولانی از بعثه مقام معظم رهبری، از سوی کمیته فرهنگی تبلیغی ستاد اربعین کشور، در مدرسه علمیه ولیعصر(عج) اهواز برگزار شد.

بنا به گفته حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) اهواز، مبلغان سفیران هدایت، قرار است در سه کارگروه «تبلیغ چهره به چهره»، «ارتباط با کودکان و نوجوانان» و «روایتگری چندرسانه‌ای» مشغول به فعالیت شوند.

وی بابیان این‌که مبلغان اربعین حسینی در بازه زمانی ۸ روزه به کشور عراق اعزام می‌شوند، گفت: این مبلغین قرار است در مسیرهای بصره تا نجف، ناصریه تا نجف، بغداد تا کربلا و نجف تا کربلا، به انجام فعالیت‌های تبلیغی پردازند.

مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) اهواز خاطرنشان کرد: افراد شرکت‌کننده در کارگروه‌های «ارتباط با کودکان و نوجوانان» و «روایتگری چندرسانه‌ای» همگی مسلط به زبان عربی بوده و إن شاءالله قرار است کارگروه‌هایی به زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و اردو در دیگر نقاط کشور راه اندازی گردد.

لازم به ذکر است، مخاطبین مبلغان خوزستانی مستقر در مواکب مسیرهای مشخص‌شده، در مرحله اول عراقی‌ها و در مرحله دوم ایرانیان هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha