پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری گفت: اگر کسی بخواهد جلوی شعارهای انقلابی ملت ایران را بگیرد، جزء تحریف گران اندیشه امام راحل(ره) است؛ چراکه این امام(ره) بود که فرمود «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در جمع طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز، به بیان سخنانی در رابطه با احیای شعارهای انقلاب و نقش آن در گسترش بیداری اسلامی پرداخت و اظهار داشت: مردم ایران با شعارهای "مرگ بر شاه" و "مرگ بر طاغوت" و ...، توانستند ریشه حکومت شاهنشاهی را بخشکانند.

وی بابیان این‌که شعارهای حماسی و انقلابی، همواره باید نصب العین باشد، گفت: این که مردم در شعارهای خود فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار» سر می‌زنند، برآمده از ارزش‌ها و تعالیم دینی آنهاست که اجازه نمی‌دهند زیر بار روز و ظلم روند.

امام‌جمعه موقت اهواز، با تأکید بر این‌که شعارهای مردم ایران، امروز در بسیاری از کشورهای جهان شنیده می‌شود، تصریح کرد: امروز همان شعارهای دوران انقلاب اسلامی ایران، از زبان مردم یمن جاری می‌گردد و این نشان دهنده  صدور انقلاب به اقصی نقاط دنیاست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، حمایت از شعارهای انقلاب را یک حرکت انقلابی دانست و تصریح کرد: اگر کسی بخواهد جلوی شعارهای انقلابی ملت ایران را بگیرد، جزء تحریف گران اندیشه امام راحل(ره) است؛ چراکه این امام(ره) بود که فرمود «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha