چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عید غدیر

حوزه/ ۶ برنامه محوری ویژه ایام فرخنده غدیر خم، به همت طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام المهدی(عج)، در منطقه شمال اهواز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علوانی، معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برنامه‌های این مدرسه علمیه، در ایام غدیر، اظهار داشت: مدرسه علمیه المهدی(عج)، هرساله در ایام غدیر، ویژه‌برنامه‌های مهمی را در سطح منطقه برگزار می‌کند که برگزاری «شب‌شعر غدیر»، «جشن‌های غدیر»، «راهپیمایی غدیر»، «مسابقه خطبه‌خوانی» و «دوره‌های تخصصی غدیر» بخشی از این برنامه‌ها می‌باشد.

وی بابیان این‌که مداحان مطرح بین‌المللی در ویژه‌برنامه‌های غدیر ۹۵ منطقه شمال اهواز برگزار می‌شود، گفت: دعوت از ملاجلیل کربلایی برای اجرای مولودی‌خوانی عربی و همچنین یکی از سخنرانان مطرح استان در مناطق «شیبان»، «حصیرآباد»، «ملاثانی»، «ویس»، «شبیشه» و... مهمترین ویژه‌برنامه مدرسه علمیه المهدی در منطقه شمال اهواز می‌باشد.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان، با اشاره به هجمه گسترده وهابیت در مناطق حاشیه‌نشین اهواز، تصریح کرد: دشمن از چند سال پیش تبلیغات و هجمه وسیعی را در برخی مناطق حاشیه‌نشین انجام داد که خوشبختانه با تأسیس مدرسه علمیه المهدی(عج) و اجرای برنامه‌های مستمر معنوی و مذهبی، بخش زیادی از این هجمه‌ها خنثی شد.

حجت‌الاسلام علوانی، بابیان این‌که اکثر برنامه‌های محوری مناطق شمال اهواز، به همت طلاب مدرسه علمیه برگزار می‌شود، گفت: «شب‌شعر غدیر»، «راهپیمایی غدیر»، «مسابقه خطبه‌خوانی» و «دوره‌های تخصصی غدیر»، همگی از برنامه‌هایی است که توسط خود طلاب مدرسه علمیه و با مدیریت حجت‌الاسلام سلطانی برگزار می‌شود.

وی خواستار اهتمام بیش‌ازپیش دستگاه‌های فرهنگی به مسأله غدیر شد و تصریح کرد: هرچه سرمایه‌گذاری بر روی مسأله غدیر بیشتر شود، جریان سازی‌های غدیر بهتر می‌تواند در سطح منطقه و استان نمود داشته باشد و همین مهم، باعث نابودی و خروج هجمه‌های وهابیت و فرق ضاله از مناطق شهری و روستایی می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha