سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری، طرح ضیافت علوی را یک سنت حسنه زیبا و متبرک دانست و گفت: مردم اهواز همواره عشق و ارادت خود به خاندان اهل‌بیت(ع)، به‌ویژه آقا امیرالمؤمنین(ع) را نشان داده‌اند و این طرح و گستردگی آن، تنها بخش کوچکی از دلدادگی آنها به ولایت است.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، ضمن تشکر از بانیان و خیرین طرح بزرگ ضیافت علوی، اظهار داشت: از خداوند منان آرزوی توفیق و مقبول اعمال این عزیزان را خواستارم و إن‌شاءالله زمینه‌ای برای انجام سایر فعالیت‌های خیرخواهانه در سطح استان شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به طرح بزرگ ضیافت علوی، اظهار داشت: این طرح که توسط جمعی از طلاب و بسیجیان اهوازی برگزار می‌شود، یک سنت حسنه‌ بسیار زیبایی است که متبرک به حضرت امیرالمؤمنین(ع) است.

وی، خواستار گسترش این‌گونه طرح‌ها در سطح کشور شد و بیان داشت: خوزستان همواره ابداع‌کننده یک سری طرح‌های فرهنگی گسترده بوده که خوشبختانه این طرح نیز به همت طلاب اهوازی، فراگیر شده و امروز در چند شهر استان خوزستان برپا می‌شود و ان‌شاءالله با عنایات حضرت علی(ع) بیش‌ازپیش در اقصی نقاط کشور گسترش یابد.

امام‌جمعه اهواز، بابیان این‌که طرح بزرگ ضیافت علوی، نمایش ولایتمداری مردم خوزستان است، تصریح کرد: مردم اهواز همواره عشق و ارادت خود به خاندان اهل‌بیت(ع)، به‌ویژه آقا امیرالمؤمنین(ع) را نشان داده‌اند و این طرح و گستردگی آن، تنها بخش کوچکی از دلدادگی آنها به ولایت است.

لازم به ذکر است، طرح بزرگ ضیافت علوی، به همت جمعی از طلاب جهادی حوزه علمیه اهواز اجرا و در آن بیش از ۱۱۰ هزار پرس غذای متبرک پخت و میان مردم، مؤسسات خیریه، مناطق محروم، بیمارستان‌ها و دیگر نقاط استان، توزیع شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha