جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طلاب غیرایرانی

حوزه/ سامانه ثبت و پیگیری درخواست های طلاب جامعه المصطفی(ص) به جهت تسریع پاسخ گویی به طلاب و دانش پژوهان و با هدف مکانیزه شدن درخواست ها راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  با راه اندازی سامانه ثبت و پیگیری درخواست های طلاب المصطفی(ص)، طلاب در هر مکانی با اتصال به اینترنت، می توانند از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند. بنابراین، مراجعات حضوری طلاب برای پیگیری روند درخواست ها کاهش پیدا خواهد کرد.

شایان ذکر است؛ طلاب می توانند برای ثبت درخواست خود به سایت smta.miu.ac.ir مراجعه کنند و برای ورود به سامانه از کد کاربری و رمز عبور سجای خود استفاده نمایند، ‌همچنین می تواندن به منظور پیگیری درخواست های ثبت شده، ضمن مراجعه به همین سامانه، درخواست خود را انتخاب کرده و با کلیک روی آیکن پیگیری، ارجاعات و وضعیت درخواست خود را مشاهده نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیدمحمد حسین حسینی IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    0 0
    بادرود سلام طلبه جامعة المصطفی واحد اصفهان هستم خواستم پرونده تبلغی خودرا فعال کنم برای تبلیغ بافغانستان برم ولذا چند بار مکرر مراجعه کردم مگوید شما باید ازمون ازطریق المصطفی برای امورمبلغان راانجام بیدی درحالکه ازمون هم برگزارنمکنه که بنده شرکت کنم ولذاتقاضا دارم یاازمون امورمبلغان را برگزارکنید یایک شخصی واستاد امتحان بیگره کارطلبه را راه باندازه اجرشما باامام زمان عج که انشاالله نظر بنده راهم پیگری نماید