سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین یوسفی غروی

حوزه/ عضو شورای کتاب مجمع جهانی اهل بیت(ع)با اشاره به نقش طلاب، مبلغان و فضلای حوزه در روشنگری نسبت به ماهیت آل سعود، گفت: هرکسی که تریبونی در اختیار دارد باید به روشنگری علیه آل سعود برای حوزه مخاطب خود بپردازد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی یوسفی غروی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، بر لزوم استفاده از ابزار رسانه و تبلیغات در راستای روشنگری ماهیت آل سعود تاکید کرد و افزود: برای احقاق حقوق شهدای منا باید به فشار تبلیغاتی علیه کسانی که ظلم را اگرچه با اهمال، بی تدبیری و بی کفایتی به حجاج بیت الله الحرام ایجاد کردند، اهتمام داشت.

وی با اشاره به تاکید اسلام مبنی بر اینکه خون هیچ مسلمانی نباید به هدر رود، تصریح کرد: شاید فشار تبلیغاتی و رسانه ای موجب شود که آل سعود به وظایف ضروری و لازم خود از جمله پرداخت دیه به خانواده های شهدای منا عمل کند.

عضو شورای کتاب مجمع جهانی اهلبیت(ع) با بیان اینکه تاکنون سعودی ها با تکبر خاصی زیر بار احقاق حقوق شهدای منا نرفته اند، گفت: محتمل است که با افزایش فشار تبلیغاتی و رسانه ای، آنها سر عقل بیایند و ناچار به پذیرش و پرداخت حقوق شهدای منا شوند.

عضو انجمن تاریخ پژوهان کشور با اشاره به نقش طلاب، مبلغان و فضلای حوزه در روشنگری ماهیت آل سعود، گفت: هرکسی که تریبونی در اختیار دارد باید به روشنگری علیه آل سعود برای حوزه مخاطب خود بپردازد که این مسئله خود زمینه ساز فشار تبلیغاتی علیه ظالم می شود.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha