چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 394440
۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
عبدالملک حوثی

عبد الملک الحوثی در سخنان امروز خود به مناسبت عید سعید غدیر خم، خطاب به مردم جنوب عربستان گفت: شما برادر و همسایه ما هستید. بین ما روابط همسایگی هست و ما شما را هدف قرار نمی دهیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از العالم، عبد الملک الحوثی، رهبر جنبش انصار الله یمن، در سخنرانی امروز خود خطاب به مردم عربستان گفت: «به ملت عزیزمان در جزیره العرب، اهالی منطقه جنوب، جیزان، نجران، عسیر و تمام منطقه می گویم شما برادر و همسایه ما هستید. بین ما روابط همسایگی هست و ما شما را هدف قرار نمی دهیم».

الحوثی با اشاره به ستمی که مردم جنوب عربستان از سوی آل سعود متحمل شده اند، افزود: «می دانیم شما مظلومید.به شما در همۀ زمینه ها ظلم شده است. نظام سعودی بسیاری از خانه هایتان را با لودر ویران کرده است. آن ها ده ها روستا و صدها خانه و حتی مزارعتان را تخریب نموده اند. رژیم سعودی بسیاری از مناطق شما و اطرافتان را خالی کرد. نظام سعودی شما را هدف قرار داده است، شما زورگویی، تکبر و نخوت آنان در برابر خود را درک می کنید. آنان با شما به عنوان شهروند درجه 2 رفتار می کنند، رفتارشان با منطقه شرقیه نیز مانند شهروندان درجه دهم است.
رهبر جنبش انصار الله، در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مردم جنوب عربستان، گفت: «آل سعود برای شما و اکثر مردم جزیره العرب هیچ ارزش انسانی یا شهروندی قائل نیستند. این نظامی است که یک کشور را به طور کامل، به نام خود نامگذاری کرده است. مشکل ما با این نظام زورگو است که آن را به خوبی می شناسید. ما فقط درباره شما با برادری، محبت و تقدیر رفتار می کنیم.
او تأکید کرد: «آماده ایم دست کمک به طرف شما دراز کنیم و در کنارتان باشیم تا از طاغوت، زورگویی، تکبر و جبروت این نظام خلاص شوید. به شما اطمینان می دهیم که هرگز خودتان و املاکتان هدف قرار نمی گیرد. بدانید ما شما را برادر خود می دانیم.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha