جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتب «کودکان آسمانی»، روایت دوران کودکی ائمه معصوم

حوزه/ انتشارات «کودکان کساء» در سان خوزه کالیفرنیا اقدام به توزیع جدیدترین سری کتب انگلیسی زبان با عنوان «کودکان آسمانی» کرده که دوران کودکی ائمه معصوم را به نگارش درآورده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به مناسبت عید غدیرخم، عید ولایت، انتشارات «کودکان کساء» واقع در سان خوزه کالیفرنیا در آمریکا، اقدام به توزیع جدیدترین سری کتب انگلیسی زبان کودکان و نوجوانان با عنوان «کودکان آسمانی» کرده است. «کودکان آسمانی» 14 جلد کتاب مذهبی می‌باشد که هر یک از آنان درباره دوران کودکی یکی از ائمه معصوم به نگارش درآمده است.

همه ما درباره شجاعت و حکمت ائمه معصوم از جمله امام علی (ع) در دوران بلوغ مطالعه کرده‌ایم، اما کمتر اطلاعاتی درباره دوران کودکی آن‌ها خوانده‌ایم. سری چهارده گانه کتب «کودکان آسمانی» روایت‌های دلنشینی از ائمه معصوم در دوران کودکی آنان نقل می‌کند. هر روایت  برپایه یک حدیث موثق نوشته شده است و با تصاویر زیبایی از دوران گذشته و تاریخ اسلام تزئین شده و جلوه‌ای از یک هزار و 400 سال پیش را به تصویر درمی‌آورد.

کودکان مسلمان انگلیسی‌زبان می‌توانند با مطالعه این کتاب‌ها، با  بزرگترین نقش آفرینان تاریخ اسلام، رسالت و امامت ارتباطی ارزشمند ایجاد کنند.

انتشارات کودکان کساء

انتشارات کودکان کساء یک شرکت تابعه از بنیاد الکساء می‌باشد که تحت نظارت و راهنمایی مولانا نبی رضا عبیدی، روحانی مرکز اسلامی صبا در سن خوزه کالیفرنیا قرار دارد.

هدف انتشارات کودکان کساء کمک به والدین و مربیان در شکل دادن و پرورش ذهن و روح نسل آینده است. این انتشارات از طریق توزیع مطالعات اسلامی، برنامه درسی، ادبیات اسلامی کودکان، منابع پروژه‌ای اسلامی و غیره، ابزارهای مورد نیاز برای آموزش و پرورش کودکان مسلمان انگلیسی زبان را فراهم می‌سازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بیکی IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    سلام کاش این کتاب به زبان فارسی هم چاپ میشد تا ما بتونیم برای بچه ها بخریم