جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هندوهای افراطی در هند، جوان گرویده به اسلام را روانه بیمارستان کردند

حوزه/ یک مرد جوان هندی که به همراه اعضای خانواده‌اش به تازگی به دین اسلام گرویده، توسط افراط‌گرایان هندو مورد ضرب و شتم قرار گرفته و روانه بیمارستان شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از timesofindia، یک مرد جوان هندی که به همراه اعضای خانواده‌اش به تازگی به دین اسلام گرویده، توسط افراط‌گرایان هندو مورد ضرب و شتم قرار گرفته و روانه بیمارستان شد.

ساتیش آچاریا، 24 ساله از روستای مندکولا در سولیه هندوستان، به علت گرویدن به دین اسلام، تاکنون چندین بار مورد آزار و اذیت و مزاحمت‌های افراط‌گرایان هندو قرار گرفته است. این جوان هندی شب جمعه زمانی که متوجه حضور تندروهای هندی شد سعی کرد سوار بر اتومبیلش از محل بگریزد، اما آنان او را تعقیب کرده و به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند، تا حدی که در بیمارستان بستری شد. با این حال هیچ یک از اعضای خانواده این جوان هندی به علت ارعاب و تهدید حاضر به شکایت نشدند.

فشارهای اجتماعی برای بازگشتن این جوان هندی از دین اسلام به آیین هندو در مندکولا به  شدت افزایش یافته و بسیاری از هندوها و احزاب سیاسی با تجمعات اعتراض آمیز خواستار مجازات کسانی شدند که او را برای گرویدن به اسلام تحت تاثیر قرار داده‌اند.

این جوان هندی در 15 آوریل 2015 در کرلا به دین اسلام گرویده و نام خود را به محمد مستقیم تغییر داده است. با این حال هندوهای تندرو مدعی هستند که او به اجبار به اسلام گرویده و باید به آیین هندو بازگردد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha