پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 394476
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
خطبه حضرت زهرا

حوزه/ طی مراسمی با حضور تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از هنرمندان، از کتاب نفیس خطبه حضرت زهرا سلام الله علیها در حرم کریمه اهل بیت(س) رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»در این مراسم که ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر  حضرت معصومه(س) برگزار شد، محسن مؤمنی شریف، رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در تاریخ ایران، هنرمندانی که ذوق و اندیشه هنری خود را در عرصه آموزه های ناب اسلامی، قرآنی و معارف اهل بیت(ع) به کار برده اند، آثاری ماندگار و همیشگی خلق کردند.
وی با ضروری دانستن ورود هنرمندان به این عرصه گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری، آرمان نهایی انقلاب ایجاد تمدن اسلامی است که در این عرصه هنر و کارهای هنری نقش بسزایی را ایفا می کنند.
خاطرنشان می شود: در این دیدار مسعود نجابتی رئیس کانون هنر شیعی و اسماعیل رهدار رئیس ستاد کتابت نور در سایه شمس الشموس به ایراد سخن پرداختند.
در پایان مراسم از کتاب نفیس خطبه حضرت زهرا سلام الله علیها  رونمایی شد. این اثر هنری با خوشنویسی خانم میبدی و محمد تقی اسدی، مقدمه احمد عبدالرضایی و طراحی مسعود نجابتی و به همت ستاد کتابت نور در یاسه شمس الشموس، کانون هنر شیعی و دارالکتابه مرکز طبع و نشر قرآن کریم طراحی و منتشر شد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha