چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله العظمی صافی

حوزه/ کارکنان نيروی انتظامي براي حفظ مقاصد ديني، ارزشي و انقلابي و نيز ايجاد و تامين امنيت کشور جان خود را به خطر انداخته و در اين راه حتي به شهادت مي رسند؛حفظ مملکت در برابر دشمنان در دستان شماست، و روز به روز دشمنان را مأيوس مي کنيد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،حضرت آیت الله صافی گلپایگانی امشب در دیدار فرمانده و معاونین ناجا اظهارداشتند: کارکنان نيروي انتظامي براي حفظ مقاصد ديني، ارزشي و انقلابي و نيز ايجاد و تامين امنيت کشور جان خود را به خطر انداخته و در اين راه حتي به شهادت مي رسند.

معظم له افزودند: کار پليس سبب خوشحالي حضرت ولي عصر(عج) بوده و شغل نيروي انتظامي مهم و با ارزش است و خدمتي بالاتر از کار در اين نيرو نيست.

این مرجع تقلید ضمن قدرداني از گزارش ارائه شده توسط سردار اشتری در ابتدای اين ديدار، تصريح کردند: مطلب با اهميتي را فرموديد و ما از عملکرد شما خوشحاليم ان شاءالله که زير نظر حضرت ولي عصر(عج) موفق باشيد.

حضرت آيت الله صافی گلپايگانی تصريح کردند: بحمدلله کشور ما از امنيت خوبي برخوردار است؛ زحمات شما خيلي اجر و ثواب دارد، اي کاش من هم با شما بودم.

ایشان افزودند: نيروي انتظامي براي حفظ مقاصد ديني، ارزشي و انقلابي و نيز ايجاد و تامين امنيت کشور جان خود را به خطر انداخته و در اين راه حتي به شهادت مي رسند؛حفظ مملکت در برابر دشمنان در دستان شماست، و روز به روز دشمنان را مأيوس مي کنيد.

معظم له به ماه محرم و عزاداري سيد و سالار شهيدان "اباعبدالله الحسين(ع) اشاره کرد و گفتند: در ماه محرم نيز نيروي انتظامي زحمات زيادي متحمل مي شوند و اين خيلي با ارزش است.

اين مرجع  تقلید ادامه دادند: سلام من را به کارکنان نيروی انتظامي برسانيد و هر چه خدمات را بهتر انجام دهيد باعث خوشحالي حضرت ولي عصر (عج) خواهد بود.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha