یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حوزه خراسان

حوزه/ ثبت نام دوره های پاییزه آموزشی-مهارتی، مشاوره ای و فرهنگی-ورزشی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

حجت الاسلام فردوسي پور، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»  با اعلام اين خبر، گفت: ثبت نام دوره های آموزشی و مهارتی، کارگاه های مشاوره ای و دوره های فرهنگی ورزشی، ویژه طلاب، همسران و فرزندان آنان تا  15 مهرماه  ادامه دارد و شروع هر دوره منوط به تکمیل ظرفیت آن می باشد.
وی با اشاره به نقش برنامه ریزی، تجهیز و گسترش فعالیت های فرهنگی در مجتمع های مسکونی طلاب، اظهار کرد: این دوره ها در راستای ارائه خدمات آموزشی، مهارتی، مشاوره ای و فرهنگی و تربیتی برای طلاب و خانواده های آنان برنامه ریزی شده و اهتمام آنان براي شرکت در این دوره ها، موجب بروز استعدادها و زمینه سازی برای ایجاد تحول خواهد شد.
حجت الاسلام فردوسي پور يادآور شد: بعد مسافتی و ترافیک مرکز شهر، تعدادي از طلاب و خانواده های آنان را از حضور در دوره های مرکز آموزش حوزه علمیه خراسان محروم کرده بود که با اجرای این طرح و ایجاد پایگاه هایی در مناطق مختلف شهر، زمینه برای حضور حداکثری و افزایش هدفمند استعدادها و مهارت های طلاب و خانواده های ایشان فراهم می آید.
وي مجتمع های مسکونی اهل البیت(ع)، ثامن الائمه(ع)، ولایت، ثامن الحجج(ع)، شیخ مؤمن و شهرک امام رضا(ع) را به عنوان مجتمع های هدف طرح «فرصت همدلی، تحول آرمانی» معرفی کرد و افزود: علاقه مندان برای شرکت در این دوره ها می توانند به اتاق 117 معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، مرکز آموزش حوزه علمیه خراسان واقع در خيابان عبادي-بين عبادي7 و9- و یا دفاتر مجتمع های مسکونی طلاب مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند.
یادآور می شود، طلاب مي توانند براي براي كسب اطلاع بيشتر با شماره تلفن های 32008156 و 32280552 تماس بگيرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha