جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام نصیر نیک نژاد

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران، با تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع)، از ساماندهی و اعزام ۲هزار مبلغ و مبلغه به مناطق تبلیغی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد، ماه محرم را فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان مظلومیت خاندان پیامبر(ص) دانست و گفت: پیش بینی اجرای ۲ هزار جلسه آموزشی در هیئات مذهبی شاخص و دانش آموزی، ساماندهی و اعزام ۲هزار مبلغ و مبلغه، معرفی ۵۰۰ مربی و استاد قرآن به مؤسسات و خانه های قرآنی برای تدریس حکمت های نهج البلاغه؛ توزیع ۵ هزار کتاب و نرم افزار آموزشی ویژه محرم؛ اطلاع‌رسانی به ۴ هزار نفر از گروه های هدف از طریق پیام کوتاه، از فعالیت ها و برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی بمی باشد.

وی فزود: از آنجایی که فضای مجازی با استقبال زیادی از سوی مخاطبین مواجه است و نقش مؤثری در ارائه برنامه های فرهنگی تبلیغی دارد، اداره کل تبلیغات اسلامی تهران ‌با استفاده از این فرصت، مقالات، پیام های تبلیغی، تصاویر، احادیث،‌ روایات معصومین، اشعار آئینی و دیگر مضامین مرتبط با موضوع امر به معروف را در چهار سایت تبیان تهران، تحیت، موج نور، کوثر و نیز یکصد وبلاگ هیئات مذهبی در دسترس آحاد جامعه قرار داده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی تهران در ادامه با اشاره به برنامه های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان تهران، ابراز داشت: راه اندازی غرفه فرهنگی توسط کانون های فرهنگی، تبلیغی و مؤسسات قرآنی؛ تولید مقالات و آثار فرهنگی؛ برگزاری همایش های امر به معروف در شهرستان های استان و ... از جمله این برنامه ها به شمار می رود.

۲۹/۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha