شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حاج احمد کمالیان

حوزه/ پدر دو شهید دوران دفاع مقدس، گفت: باید قدر انقلاب و وجود رهبر معظم انقلاب را بدانیم و همواره پشتیبان ایشان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حاج احمد کمالیان پدر شهیدان مجید کمالیان و حجت الاسلام و المسلمین مجتبی کمالیان، در جریان حضور طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران در منزلش و دیدار با آنها، اظهار داشت: بسیار بسیار خوشحالم که امروز جوانانی را می بینم که برای کسب معارف الهی تلاش می کنند و امیدوارم خداوند شما را موفق کند.

پدر شهیدان مجید و مجتبی کمالیان، خطاب به طلاب گفت: قدر این نظام جمهوری اسلامی را بدانید و فراموش نکنید شهدای زیادی برای پیروزی انقلاب و همین طور برای نگهداشتن آن در 8 سال دفاع مقدس تلاش کردند.

وی افزود: شکر نعمت نظام و انقلاب را با پشتیبانی همیشگی از رهبر معظم انقلاب اداء کنید و بدانید بهترین کار شما برای ادامه دادن راه شهدا، همین دانستن قدر و ارزش انقلاب و رهبری و همین طور خوب درس خواندن شماست.

حاج احمد کمالیان گفت: خوشحالم که دو فرزندم را در راه اسلام و انقلاب اسلامی دادم و حتی حاضرم خودم نیز همین الان فدایی اسلام و انقلاب و رهبری شوم.

پدر شهیدان کمالیان، خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولین هم بیشتر قدر مردم را بدانند و بیشتر به آنان خدمت کنند.

خاطرنشان می شود، حاج احمد کمالیان، چنان که از تصاویر چیده شده در دیوار خانه اش مشخص بود، ارتباط بسیار صمیمی با برخی از علمای بزرگ همچون امام خمینی(ره)، مرحوم آیت الله العظمی بروجردی و برخی دیگر از علمای بزرگ داشته است.

این پیرمرد مهربان، پدر شهید مجید کمالیان و روحانی شهید حجت الاسلام و المسلمین مجتبی کمالیان است.

بسیجی شهید مجید کمالیان که از ابتدای جنگ تحمیلی به جبهه رفت و در سال 61 به شهادت رسید را گرامی داشتند.

همچنین روحانی شهید حجت الاسلام و المسلمین مجتبی کمالیان در دوران 8 سال جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی و مبلغ دینی، در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت اما بر اثر حملات شیمیایی دشمن به درجه جانبازی نائل تا این که پس از سال ها تحمل رنج و درد بیماری ناشی از دوران جنگ، در سال 1391 به برادر شهیدش پیوست.

همچنین داماد دختری حاج احمد کمالیان، از شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) است که در نبرد با گروهک تروریستی-تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

۳۱۳/۲۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha