جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران

حوزه/ اولین جلسه شورای اساتید حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران در سال تحصیلی جاری، با حضور استاد علی اکبر رشاد، تولیت این حوزه علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن قاسمی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام خبر برگزاری جلسه شورای اساتید حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، اظهار داشت: جلسه شورای اساتید حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، هر ماه یکبار با حضور تولیت محترم این حوزه برگزار می شود که صبح امروز نیز (چهارشنبه 7 مهرماه 95) اولین جلسه در سال تحصیلی جاری با حضور همه اساتید برگزار شد.

وی با بیان این که در این جلسه همه اساتید حوزه علمیه امام رضا(ع) حضور داشته و به ایراد نقطه نظرات خود در موضوعات مطروحه می پردازند، گفت: در ابتدای جلسه صبح امروز، ابتدا استاد رشاد سخنانی را مطرح کردند و پس از آن موضوعات مربوط به نظام آموزشی پرورش مآل و همچنین نظام واره سنجش تحصیلی طلاب که قرار است امسال در حوزه علمیه امام رضا(ع) اجرایی شود، برای اساتید این حوزه تبیین شد.

استاد هادی(سرپرست گروه اساتید) حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، با بیان این که جلسه صبح امروز به منظور توجیه اساتید حوزه در خصوص نظام آموزشی پرورش مآل و طرح نظام واره سنجش تحصیلی بود که توسط شخص آیت الله رشاد تدوین شده است، گفت: طرح نظام واره سنجش تحصیلی طلاب، در 14 محور تنظیم شده و نحوه اجرایی شدن آن نیز، توسط شورای معین حوزه علمیه امام رضا(ع) که شامل مدیر و سه معاون پژوهشی، آموزشی و تهذیب و همچنین استاد هادی (سرپرست گروه اساتید) این حوزه باشد، تدوین شده است.

حجت الاسلام و المسلمین قاسمی افزود: در جلسه امروز، مطرح شد که اساتید حوزه علمیه امام رضا(ع) چگونه می توانند در پیشبرد نظام آموزشی پرورش مآل و طرح نظام واره سنجش تحصیلی، که برای اولین بار و در حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران اجرایی می شود، نقش آفرین باشند.

استاد هادی(سرپرست گروه اساتید) حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران در پایان گفت: این حوزه علمیه در حال حاظر، 25 استاد حوزه را در درون خود جای داده که کار آموزش به طلاب پایه یکم تا دهم حوزه را به عهده دارند.

۳۱۳/۲۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha