پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام بیاضی زاده

حوزه/ مراسم تشییع حجت الاسلام سعید بیاضی زاده روحانی شهید مدافع حرم دوشنبه صبح در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام سعید بیاضی زاده از روحانیون مدافع حرم، روز پنج‌شنبه مصادف با 11 محرم‌الحرام، در سوریه به شهادت رسید.

مراسم تشییع این شهید مدافع حرم روز دوشنبه ساعت 9:30 صبح از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) برگزار و سپس پیکر مطهر آن مرحوم پس از انتقال به زادگاهش در استان کرمان به خاک سپرده خواهد شد.

همچنین مراسم وداع با پیکر آن شهید والا مقام یکشنبه شب پس از نماز مغرب و عشا در مدرسه فیضیه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری برگزار می‌شود.

شایان‌ذکر است، حجت الاسلام بیاضی زاده روحانی 22 ساله از اهالی روستای حجت آباد از توابع انار استان کرمان بود و سطح یک حوزه را در مدرسه علمیه فاطمی و سطح دو را در مدرسه علمیه آیت الله خوانساری قم به اتمام رساند.
وی برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) تابستان گذشته به عراق و امسال نیز سه بار به سوریه اعزام شد.
حجت الاسلام بیاضی زاده برای بار سوم و آخرین بار پیش از محرم امسال به صفوف مدافعین حرم در سوریه پیوست و روز پنج‌شنبه مصادف با 11 محرم‌الحرام در "ریف حماء" هدف آتش گلوله داعشی ها قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل آمد
گفتنی است: عموی وی به نام شهید اکبر بیاضی‌زاده و پسرعمویش به نام شهید غلامرضا بیاضی‌زاده اهل حجت‌آباد نیز در دوران جنگ هشت‌ساله ایران و عراق به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha