پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خدا

حوزه/ امروز خداترسی و قیامت ترسی در بین ما ضعیف شده و انسان نمی تواند برخی موارد سختی های عالم برزخ را حتی بشنود

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید علی مهدوی نیا، ظهر امروز در جمع عزاداران حسینی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گفت: اگر انسان سنخیتی با خدا و قرآن نداشته باشد نمی تواند همنشین اهل بیت(ع) شود.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه صرف دوست داشتن اهل بیت(ع) کفایت نمی کند ابراز داشت: انسان علاوه بر حب اهل بیت(ع) باید از آنها نیز تبعیت کند؛ هرچه کلاس محبت بالاتر باشد تبعیت از خدا و اهل بیت(ع) هم بالاتر است.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی تبعیت از قرآن و اهل بیت(ع) لازم است افزود: شهدای کربلا همگی دوست دار امام حسین(ع) بودند و جانشان را در کنار امام معصوم خود تقدیم خدا کردند.

 حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نیا تصریح کرد: امام را باید جلودار خود قرار داد و به دنبال آن حرکت کرد و به آنچه ایشان می گوید عمل کرد.

سخنران این مراسم با تاکید بر داشتن سنخیت مردم با امام، اظهار داشت: شفاعت حضرت زهرا(س) برای کسانی است که با اهل بیت(ع) سنخیت داشته باشند و در زندگی خود مرتکب گناه نشوند.

وی با بیان اینکه برخی از معارف پس از انقلاب اسلامی کمتر در مجالس و منابر توسط روحانیان گفته شده است، افزود: امروز خداترسی و قیامت ترسی در بین ما ضعیف شده و انسان نمی تواند برخی موارد سختی های عالم برزخ را حتی بشنود.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه با انتقاد از برخی آسرمایه داران پول های میلیاردی خود را بدون توجه به فقرا در بانک نگه داشته اند، گفت: برخی از دختران در حسرت یک جهیزیه ساده هستند، اما متاسفانه برخی آقازاده ها با وجود داشتن مال بسیار آن را در بانک نگه داشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نیا با بیان اینکه همه این موارد در جهان آخرت حساب و کتاب می شود، افزود: در آن دنیا نامه اعمال انسان به دستش داده می شود و همه این موارد به ریز در آن نوشته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha