دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ راهپیمایی ۱۳ آبان در قم

حوزه/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی در سرزمین یمن ،آمریکا را شکست داده و امروز پرچم انقلاب در یمن برافراشته و دل ها را در آمریکای لاتین و اروپا تسخیر کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در اجتماع پرشور راهپیمایان 13 آبان که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، شرط قبولی زیارت و محبت اهل بیت(ع) برائت از دشمنان ائمه معصومین(ع) است، اظهارداشت: خدای متعال شرط دسترسی به عروه الوثقی را در آیات قرآن کریم کفر به طاغوت عنوان می کند و اگر کسی به دنبال ارتباط ناگسستنی با خداوند متعال است از مسیر کفر به طاغوت می گذرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: قرآن برجسته ترین بخش زندگی پیامبران الهی را مبارزه با طاغوت عنوان می کند؛  هرانسان با خردی باید مقابل طاغوت ایستادگی کند و موانع تکامل انسانی را از مقابل خود بردارد.

وی افزود: امام خمینی (ره) اسلام ناب را تبیین کرد و ملت ایران پذیرفت و در مقابل طاغوت ها ایستاده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ما در مبارزه با طاغوت هرروز پیروزی بزرگ تری را رقم زد، اظهار داشت: تسلیحات و امکانات نظامی و رسانه ای در دست پهلوی بود و مردم با دستان خالی قیام و انقلاب کردند.

نقدی با اشاره به دوران دفاع مقدس، افزود: همه ابرقدرت ها از صدام حمایت کردند، اما ملت با نصرت الهی در جنگ تحمیلی پیروز شد.

وی تصریح کرد: وقتی خداوند به ملت ایران تفضل کرد و در این مبارزه 37 ساله ملت ما را برآمریکا پیروز کرده است چه دلیلی دارد که مبارزه را ترک کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ملت ایران با دستان خالی، شاه را از مملکت بیرون کرد و در غربت و تنهایی صدام را شکست داد و پرچم افتخار اسلام را به دنیا معرفی کرد و منطق انقلاب و ولایت را معرفی کرد و امروز پرچم انقلاب اسلامی در سواحل مدیترانه در اهتزاز است.

نقدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی آمریکا را در لبنان شکست داد و اسرائیل را خوار کرد و پرچم اسلام را به اهتزاز درآورده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در سرزمین یمن ،آمریکا را شکست داده و امروز پرچم انقلاب در یمن برافراشته و دل ها را در آمریکای لاتین و اروپا تسخیر کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: از روزی که ملت ایران علیه آمریکا ایستادگی کرده است، این کشور قوی تر نشده و در همه مولفه های قدرت رو به نزول است.

نقدی افزود: آمریکا با دزدی نفتی، خود را نگاه داشته و امروز با توجه به بدهکاری های خود، یک کشور ورشکسته اقتصادی است.

وی تصریح کرد: امروز پاسداران غیور، تکاوران آمریکایی را در خلیج فارس در مشت می گیرند و قدرت ندارند کوچک ترین حرکتی انجام دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه آمریکا سیاست شکسته خورده ای دارد، افزود: نفوذ سیاسی آمریکا در 37 ساله گذشته شکسته شده است و همواره به دنبال براندازی انقلاب بوده، اما نموفق نشده؛ چندسال است در

سوریه تلاش می کنند، ولی  هنوز نتوانسته اند نظام سیاسی سوریه را برانداز کنند؛ بعد از 29 ماه تلاش، فردی که همپیمان حزب الله لبنان است، رئیس جمهور این کشور شد.

نقدی با باین اینکه  امروز گردشگری درمانی یکی از درآمدهای کشور است، گفت: در زمینه صنعت نظامی و شتاب علمی شاهد پیشرفت های بسیاری هستیم در حالی که پیش از انقلاب این گونه نبود.

وی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب، نیروی نظامی کشور تحت سلطه آمریکا بود، ابراز داشت: امروز مقتدرترین نیروی مسلح منطقه و یکی از مقتدرترین نیروهای مسلح جهان را داریم.

امروز بدون حضور ایران، هیچ تصمیمی در منطقه قابل اتخاذ نیست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین به نفوذ جمهوری اسلامی در دنیا اشاره داشت و افزود: امروز بدون حضور ایران، هیچ تصمیمی در منطقه قابل اتخاذ نیست. امروز ملت ایران در میان جوامع و ملت های دنیا نفوذ دارد و همواره ایستادگی ملت ایران الگوی ملل است.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد با چه دلیلی خواستار سازش و تسلیم هستند، گفت:  آیا آمریکا آدم و بهتر شده است؛ باید نگاهی به کشتار مردم مظلوم یمن و فلسطین کنیم؛ سرمنشا فساد قرن، آمریکا است؛ وهابیت، بهائیت و تکفیری ها را آمریکایی ها ایجاد کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه اگر سازش کنیم دنیا به ما خواهد خندید، ابراز داشت: دنیا می گوید روزی که دستان شما خالی بود این همه شهید و کشته دادید و سختی کشیدید، سازش نکردید، اما امروز که به قدرت رسیده اید و آمریکا نفس های آخر خود را می کشد می خواهید تسلیم شوید؟

شهدا ما را نخواهند بخشید

نقدی افزود: تسلیم شدن، پشت پا زدن به عظمت و عزت اسلام است و هیچگاه شهدا ما را نخواهند بخشید، اگر کوچک ترین مسامحه ای در مبارزه با استکبار داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مبارزه ما با آمریکا تا نابودی رژیم اشغالگر قدس و رژیم طاغوتی در آمریکا تداوم خواهد داشت و تا انقلاب مهدی(عج) نهضت ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: مراجع تقلید از مبارزه با استکبار خسته نشده اند و رهبری در پیشگامی همه بزرگواران حضور دارند. ملت ایران از پیر و جوان اهل مبارزه هستند و کسانی که خسته شده اند، باعث خالی شدن دل مردم نشوند و نگویند خواستار سازش هستیم.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha