شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری

حوزه نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران به هیچ وجه در برابر خوی استکباری آمریکا تسلیم نشده و کوتاه نمی آید.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  ضمن تقدیر از امت حزب الله به ویژه مردم ولایتمدار قم برای حضور در اجتماع بزرگ یوم الله 13 آبان ابراز داشت: ملت ما به خوبی نشان داده اند که در تبعیت از ولی فقیه همواره در خط استکبارستیزی هستند و به خوبی دشمن را می شناسند.

وی با اشاره به جنایات آمریکا علیه کشور ما در طول سال های طولانی گفت: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاست های استکباری این کشور و گرنه ما با ملت آمریکا مشکلی نداریم بلکه با خوی استکباری سران جنایتکار آن مشکل داریم و در برابر آن که مصداق بارز استکبار جهانی است کوتاه نمی آییم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز بزرگ به ویژه دانش آموزان بصیر و آگاه افزود: 13 آبان همچنین یادآور تسخیر لانه جاسوسی است که در این روز شیطان بزرگ در دنیا تحقیر شد و امام امت آن را انقلاب دوم توصیف کردند.

وی بیان داشت: امروز هم به لطف الهی دانشجویان و دانش آموزان ایران اسلامی با بصیرت انقلابی خود در برابر استکبار و نقشه های شوم دشمن ایستاده و با ولایت مداری نمی گذارند که نقشه نفوذ آمریکا و غرب در ایران پیاده شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha