جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی

حوزه / عضو خبرگان رهبری گفت: رفع مشکلات کشور در گروی تلاش دولت، مجلس و قوه قضائیه و همراهی ملت در پشت سر ولایت فقیه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی پیش از ظهر امروز در اجتماع پرشور راهپیمایان 13 آبان که درحرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه 13 آبان فرصتی دینی، ملی و انقلابی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانش آموز و قدرشناسی از شهیدان مدافع اسلام است، اظهار داشت: این روز فرصتی برای تقوینت روحیه انقلابی نفرت از آمریکاست.

وی با بیان اینکه 13 آبان روز ابراز برائت از آمریکای جهانخوار است، ابراز داشت: همچنین 13 آبان روز تجلی آزادی و آزادگی، قدرت، شجاعت، دلاوری و غیرت انقلاب ملت بزرگ ایران است.

عضو جامعه مدرسین افزود: 13 آبان فرصتی برای بازخوانی، بازگویی و یادآوری خیانت ها، جنایت ها، فتنه انگیزی ها، آتش افروزی ها و غارت گری های نرم و سخت رژیم قلدر، زیاده خواه و ستمگر آمریکاست.

وی تصریح کرد: 13 آبان فرصتی برای تبیین هویت پلید سیاست گذاران آمریکایی برای همه انسان ها است.

عضو جامعه مدرسین افزود: آنچه در رابطه با بیان هویت و ماهیت ضداخلاقی و ضدانسانی آمریکای مستکبر از ده ها آیه قرآن کریم استفاده می شود این است که اهالی ایمان هرگز نباید از ظالمان و ستمگران بترسند و از آنها تبیعت کنند.

وی افزود: براساس آیات قرآن کریم، سازش و دوستی با طاغوت که در زمان ما آمریکا نماد طاغوت است، موجب دوستی و کاهش دشمنی آنها نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی تصریح کرد: آمریکا به عنوان دشمن درجه نخست اسلام هرگاه فرصت پیدا کند به منافع، مکتب، استقلال و عزت کشور دست درازی خواهد کرد و اگر امروز این کار را نمی کند، تردید نکنید که نمی تواند.

وی افزود: در 13 آبان به عنوان روز برائت از استکبار جهانی تاکید می کنیم اطاعت نکردن از دشمن راز و رمز سرافرازی ایران اسلامی است.

عضو جامعه مدرسین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اطاعت نکردن از آمریکا جهاد کبیر است، اظهار داشت: اینکه گفته شود مبارزه و سازش ناپذیری امام خمینی(ره) با آمریکا یک قضیه شخصی است، سخنی سخیف و سست می باشد و خیانت بزرگی به این ملت، نظام و کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی افزود: سند سازش ناپذیری امام راحل(ره) با آمریکا براساس ده ها آیه گویای قرآن کریم است.

وی تصریح کرد: القای این شبهه از سوی برخی افراد از سر جهالت، نادانی و یا از سر خیانت و مزدوری برای آمریکا است.

عضو جامعه مدرسین افزود: آمریکا دشمن درجه نخست اسلام است و تاکید امام و رهبری این است که هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بکشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی تصریح کرد: برخی خیال پردازان عرصه سیاست می گویند اگر قرار است مشکلات کشور حل شود باید با آمریکا سازش کنیم در حالی که به کدام عهد و پیمان آمریکا می توان اعتماد کرد که با آنها سازش کنیم.

وی با طرح این پرسش که مگر آمریکا برای قراردادهای شناخته شده بین المللی احترام قائل هستند، افزود: دروغگویی، بی عهدی و بی وفایی آمریکا در ماجرای برجام برای دنیا مشخص شد.

عضو جامعه مدرسین افزود: همه باید به سخنان رهبری ایمان بیاورند که از همان روز نخست فرمودند آمریکایی ها از پشت خنجر می زنند و برای هیچ عهد، پیمان و امضایی احترام قائل نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی افزود: امروز یکی از الطاف خداوند بر ملت ایران اسلامی، برگزاری مناظرات انتخاباتی دموکرات ها و جمهوری خواهان است که چیزی از آبروی آمریکا باقی نگذاشتند و به جان یکدیگر افتاده اند.

وی تصریح کرد: رفع مشکلات کشور در گروی تلاش دولت، مجلس و قوه قضائیه و همراهی ملت در پشت سر ولایت فقیه است.

انتهای یپیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha