شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نمایشگاه قرآن

حوزه/ نمایشگاه قرآنی با غرفه های جذاب و با محوریت علوم و فرهنگ قرآنی در آستان امامزاده علی بن محمد باقر(ع) راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کاشان، هفتمین دوره مسابقات ملی قرآن وحدیث حوزه در رشته های مختلف در مشهد اردهال در حال برگزاری است. یکی از بخش های جانبی این مسابقات برگزاری غرفه های نمایشگاهی در آستان امامزاده علی بن محمد باقر(ع) است که با استقبال گسترده ای از سوی طلاب و اساتید، مردم و زائر و مجاور این حرم شریف مواجه شده است.

یکی از غرفه های این نمایشگاه،، غرفه کتاب است که در این غرفه کتب قرآنی و با محوریت فرهنگ قرآنی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

 غرفه دیگر این نمایشگاه، قرآن و کودک است که در این غرفه بخش های جذابی از جمله نقاشی و طراحی و .... به منظور استفاده کودکان و خانواده های آنها در نظر گرفته شده است.

از دیگر بخش های این نمایشگاه غرفه مشاوره های قرآنی است که در این غرفه ها مشاوران قرآنی و مجرب در امور خانواده و سبک زندگی قرآنی به ارایه مشاوره های کاربردی در این حوزه می پردازند.

غرفه دیگر این نمایشگاه نیز عرضه محصولات فرهنگی و آموزشی و قرآنی مرکز قرآن و عترت حوزه های علمیه کشور است.

گفتنی است، هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه های علمیه روز شنبه 15آبان ماه با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان در همین مکان شریف برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha