جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 حجت الاسلام علی اکبر مومنی رئیس گروه تامین منابع معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

حوزه/ حجت الاسلام مومنی از برگزاری مرحله دوم مسابقه ره توشه مبلغان ویژه محرم ۱۳۹۵ به صورت مجازی در پایگاه اطلاع رسانی بلاغ خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام علی اکبر مومنی رئیس گروه تامین منابع معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری مرحله دوم مسابقه ره توشه ویژه محرم ۱۳۹۵ خبرداد و گفت: مرحله اول این مسابقه که در میان مبلغان اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار گردید بیش از ۵۰۰ نفر شرکت کننده داشت که بیش از ۴۰۰ مبلغ امتیاز لازم جهت ورود به مرحله دوم را کسب نموده اند که اسامی آنها در پایگاه اطلاع رسانی بلاغ منتشر شده و با پیام کوتاه نیز به افراد اطلاع داده شده است.

رئیس گروه تامین منابع دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بر نحوه برگزاری مرحله دوم این مسابقه اشاره کرد و بیان داشت: این مسابقه نیز مانند مسابقه ماه رمضان به صورت دو مرحله ای برگزار می شود اما به دلیل درخواست های مکرر مبلغان عزیز مبنی بر برگزاری مجازی مرحله حضوری، تصمیم گرفتیم که این مسابقه را به صورت اینترنتی در پایگاه اطلاع رسانی بلاغ برگزار نماییم.

مومنی در خصوص زمان برگزاری مرحله دوم نیز اظهار داشت: مبلغانی که امتیاز لازم را کسب نموده اند در تاریخ پنجشنبه بیستم آبان سال جاری از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۱ می توانند وارد سایت شده و در نیم ساعت بر بیست سوال مسابقه پاسخ دهند.

وی به نحوه گزینش افراد برتر نیز اشاره نمود و گفت: افرادی که در این دو مرحله بیشترین امتیاز را کسب نموده اند به عنوان برگزیده محسوب می شوند که با اهدای جوایز نقدی از آنها تقدیر خواهد شد.

مومنی افزود: در مسابقه ره توشه مبلغان ماه رمضان امسال، بر اساس امتیاز کسب شده ۲۶ نفر برگزیده شده بودند که به نفرات اول ۵۰۰ هزار تومان تا به ترتیب به نفرات آخر ۵۰ هزار تومان هدیه نقدی واریز گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha