شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
قصه منظوم کربلا

حوزه/ طی مراسمی با حضور مسئولان آستان مقدس و جمعی از نویسندگان، از خانم کاظمی، نویسنده کتاب قصه منظوم کربلا در کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام محمدی کرمانشاهی در این مراسم گفت: نویسنده کتاب "قصه منظوم کربلا" جز افرادی است که تا کنون حدود 6000 جلد کتاب به کتابخانه آستان مقدس اهدا کرده است.

وی افزود: محتوای عاشورایی کتب این نویسنده و همچنین مصادف شدن این رونمایی در ایام اربعین امام حسین علیه السلام بیشتر جهت زنده نگه داشتن هر چه بیشتر عاشورا است.

رئیس پژوهشکده علامه طباطبایی خاطر نشان کرد: ارج نهادن به قلم و اشعار دینی و عاشورایی نویسندگان از سیاست های کتابخانه آستان مقدس بوده و در این راستا با دعوت از صاحبان اثر و برگزاری جلسات رونمایی و نقد کتاب در اندیشکده کتابخانه آستان مقدس از آنان تقدیر می شود.

حجت الاسلام محمدي كرمانشاهي با اشاره به طبع روان نويسنده كتاب قصه منظوم كربلا اظهار داشت:‌ اين كتاب برگرفته از كتاب قصه هاي كربلا است كه به صورت شعر در آمده  و مي تواند يك اثر ماندگار و پر محتوا در زمينه اشعار عاشورايي باشد.

اقدس کاظمی، شاعره و نویسنده کتاب قصه منظوم کربلا نیز در ادامه برگزاری جلسه رونمايي گفت: کمک های معنوی و همکاری روز افزون کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با نویسندگان و صاحبان قلم در سطح استان قم قابل تقدیر بوده و توانسته است یک روزنه خوبی را در این زمینه ایجاد کند.

خاطر نشان می شود این مراسم با حضور مسئولین کتابخانه آستان مقدس، مدیران بخش های دیگر و همچنین ميهمان ها و نویسندگان صاحب اثر برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha