یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
موکب ها

حوزه/ بسیاری از خادمان به زائرین حسنی، ثواب خدمت خود را به رزمندگان اهداء می کنند و برای آنها از خداوند نصرت و پیروزی می خواهند. گزارشی این رابطه می خوانیم.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه» ، در زمانی که نیروهای مسلح عراقی سخت ترین نبردهای خود با وحشی ترین سازمان تکفیری در موصل را ادامه می دهند موکب های حسینی در حال خدمت به زائیرین می باشد. و بین این دو پدیده، ملیون ها زائر در حرکت اند تا عهد سالیانه خود را نسبت سید الشهداء با رسیدن به حرم شریف ایشان ادا کنند.

بسیاری از صاحبان موکب ها و خادمان زائرین عزیزانی در میدان های نبرد دارند که برایشان دعا می کنند و ثواب خدمت خود را به آن ها تقدیم می کنند در زیر گزارشی می خوانید از برخی اصحاب مواکب و خادمان زائرین حسینی.

صادق احمد جوان بغدادی می گوید: این چهارمین سالی است که به زائرین ابی عبدالله (ع) خدمت می کنم و از او می خواهم که نیروهای قهرمان ما را در موصول علیه داعش یاری کند. او برای تمام زائران آرزو می کند سالم به دیار خود بازگردند.

یکی دیگر از خادمان که از اهالی شمال عراق است می گوید: ما بسیاری از برادران و عزیزان خود را در راه امام حسین فدا کرده ایم اما ان شالله پیروزی نزدیک است وی با بیان این که بیش از 13 سال است که در موکب ها خدمت می کند برای رزمندگان دعا می کند: از خداوند می خواهیم نیروهای مسلح ما و بسیج مردمی را بر دشمنان در موصل پیروز گرداند.

ام حیدر از اهالی بغداد که برای خدمت به زائرین حسینی آمده است نیز می گوید به امید خداوند پیروزی همراه با جوانان عراق است وی که مشغول پختن نان تازه برای زائران است ادامه می دهد: 4 سال است که در خدمت زائرین هستیم و هر 4 شنبه و 5 شنبه به کربلا می آییم تا در خدمت زائرین باشم

زبان حال بسیاری از این خادمان حسینی این است که به زوار خدمت می کنیم و قلبمان با رزمندگان در موصل است.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha