پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
۰

حوزه/ عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم گفت: ورود حشدالشعبی به معرکه جنگ دولت عراق با تکفیری ها باعث رقم خوردن پیروزی های بزرگ در جریان عملیات آزادسازی موصل شده است.

حجت الاسلام  محمد ملک زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به تحولات اخیر صورت گرفته در عراق اظهار داشت: عملیات بزرگ آزادی موصل چند هفته ای است که شروع شده و ارتش عراق با حمایت ویژه نیروهای مردمی و حشدالشعبی به موفقیت های خوبی دست یافته است.

وی افزود: نه تنها در عراق بلکه در سوریه و یمن نیز حضور بسیج مردمی باعث رقم خوردن پیروزی ها و موفقیت های بسیاری شده و به همین خاطر است که جریان آمریکایی و صهیونیستی و کشورهای مرتجع عربی که حامی اصلی گروه های تکفیری هستند به شدت از حضور بسیج مردمی در این کشورها ناراحت و عصبانی هستند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ادامه داد: به خصوص در بحث سوریه و عراق وقتی بسیج مردمی و الحشد شعبی وارد شد ، ورق به سود جبهه مقاومت برگشت و در حال حاضر تکفیری ها در حال شکست پی در پی هستند.

وی افزود: به همین خاطر است که آمریکا و نیروهای ائتلاف بین المللی در حال کارشکنی هستند و به دامن زدن بحران در این کشورها کمک می کنند اما به نظر می رسد که آینده برای نیروهای مردمی بسیار خوب و روشن است و ان شاءالله در آینده نزدیک طومار تکفیری ها برچیده می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha