پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباسی- مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه/ گروه تروریستی– تکفیری داعش که در صحنه نبرد با پیروان راستین اسلام و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با شکست‌های پی در پی روبرو شده است، از سردرماندگی دست به اقدامات وحشیانه ای می زند.

 حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» از قزوین با تسلیت شهادت زائرین اربعین حسینی در حله عراق وهمچنین حادثه غم انگیز و تلخ قطار مسافربری که منجر به کشته و مصدوم شدن تعدادی از هم وطنان گردید، گفت:  انفجار تروریستی در مسیر بازگشت هموطنان در خاک عراق که منجر به شهادت مظلومانه  ده ها تن از زائران اربعین حسینی بدست عُمّال وحشی  گروهک های تکفیری داعش گردید  موجب تأثر و تأسف همه  دوستداران اهل بيت (ع)  و مسلمانان جهان شد.

وی خاطرنشان کرد:  گروه تروریستی– تکفیری داعش که در صحنه نبرد با پیروان راستین اسلام و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با شکست‌های پی در پی روبرو شده است، از سردرماندگی دست به اقدامات وحشیانه ای می زند.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: منابع مالی «داعش» از سوی کشورهای نفت خیزی چون عربستان سعودی و قطر و نیز فروش نفت به قیمت های پایین در بازار سیاه تامین می شود؛ به گونه ای که تانکرهای حامل نفت، تحت نظارت هواپیماهای آمریکایی از طریق ترکیه به اسرائیل  و کشورهای اروپایی وارد می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد:  گروه تروریستی تکفیری داعش بداند با این قبیل اقدامات وحشیانه نمی تواند جلوی انبوه زائرین اربعین حسینی و مکتب سرخ سیدالشهدا (ع) را بگیرد واین حضور همه ساله باشکوهتر ازسال های گذشته برگزارخواهد شد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha