جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید محمود موسوی ، رئیس ستاد عتبات و عالیات خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام موسوی، با تأکید بر ضرورت همکاری ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی برای سهولت در عبور و مرور زائران اربعین حسینی، گفت: ازآنجایی‌که برگشت زائران به‌صورت خیلی گسترده و همچون سیلی خروشان است، لازم است کلیه تدابیر لازم با هماهنگی همه ارگان‌ها و نهادهای دولتی صورت گیرد تا خدایی ناکرده شاهد برخی مشکلات نباشیم.

حجت الاسلام سید محمد موسوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به آخرین فعالیت‌های این ستاد، بیان داشت: برگزاری جلسه کمیته جذب مشارکت‌ها برای اربعین حسینی، آخرین فعالیت استاد عتبات و عالیات استان خوزستان بود که مصوبه‌های مطلوبی در پی داشت.

وی با اشاره به حل مشکل جانمایی مواکب در مرز شلمچه، گفت: برای پذیرایی از زائران حسینی اربعین ۱۴۳۹ بیش از ۴۰۰ موکب در پایانه مرزی شلمچه راه‌اندازی خواهد شد و با اقداماتی که از اربعین سال گذشته تاکنون توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان انجام شده پیش‌بینی می‌شود که مشکلات مواکب، نسبت به سال گذشته کمتر و کمتر باشد.

حجت الاسلام موسوی، با اشاره به تلاش‌های این ستاد برای هماهنگی میان مواکب اربعینی، تصریح کرد: هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای نحوه استقرار مواکب هستیم تا إن شاءالله ۶۰ درصد از آن‌ها برای رفت و ۴۰ درصد دیگر نیز برای برگشت زائران در مرزهای زمینی خوزستان مستقر باشند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، در پایان زمان برگشت زائران از زیارت اباعبدالله الحسین(ع) را ۱۸ صفر اعلام کرد و اظهارداشت: ازآنجایی‌که برگشت زائران به‌صورت خیلی گسترده و همچون سیلی خروشان است، لازم است کلیه تدابیر لازم با هماهنگی همه ارگان‌ها و نهادهای دولتی صورت گیرد تا خدایی ناکرده شاهد برخی مشکلات نباشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha