پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دوره تربیت طلبه انقلابی

حوزه/ اختتامیه دوره تربیت طلبه انقلابی، فردا با حضور طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز، در مسجد اعظم این شهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهرداد نعمت تبار، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری اختتامیه دوره تربیت طلبه انقلابی، اظهارداشت: اگرچه قرار است مباحث این دوره تربیتی طی سال تحصیلی جدید ادامه پیدا کند، اما فصل اول دوره که مختص تابستان بود به اتمام رسیده و إن شاءالله اختتامیه آن پنج‌شنبه پنجم مردادماه جاری در مسجد اعظم اهواز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محتوای این دوره تربیتی، گفت: اساتید این دوره که همگی از علما و روحانیون بنام خوزستانی هستند حول ۲ محور معرفت‌شناسی و جریان شناسی ارائه مطلب نمودند که خوشبختانه مورد استقبال گسترده طلاب نیز واقع شد.

حجت الاسلام نعمت تبار، با اشاره برگزاری همایش‌های جنبی دوره تربیت طلبه انقلابی، بیان کرد: در مدت‌زمان برگزاری دوره سه همایش و نشست تخصصی برگزار شد که دو نشست مختص نقد سند ۲۰۳۰ و یک نشست دیگر نیز پیرامون ضرورت معرفت‌شناسی بود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، سخنران آیین اختتامیه نخستین دوره «تربیت طلبه انقلابی» را پایه‌گذار طرح شجره طیبه صالحین در کشور، اعلام کرد و اظهارداشت: حجت الاسلام و المسلمین سعید دسمی، پایه‌گذار و مسئول شجره طیبه صالحین سخنران اصلی آیین اختتامیه هستند که إن شاءالله ساعت ۹ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha