سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله حبیب الله مهمان نواز

حوزه / نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور میلیونی زائران پیاده اربعین حسینی گفت: این حرکت و اجتماع میلیونی زائران اربعین سرمایه عظیم معنوی برای اسلام و مسلمین است.

آیت الله حبیب الله مهمان نواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی اظهار داشت: حماسه اربعین حسینی حماسه‌ای عظیم می باشد که وحشت به دل دشمنان اسلام و استکبار جهانی انداخته است.

وی با بیان اینکه اقتدار اسلام مرهون خون امام حسین (ع) و حماسه عاشورا است، افزود: برگزاری پیاده روی و راه پیمایی اربعین حسینی از سوی مردم مومن، زنده نگهداشتن قیام عاشورا و تجلی اقتدار اسلام است.

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه همایش اربعین حسینی نماد بیداری اسلامی است، اظهار داشت: برگزاری این اجتماع میلیونی موجب زنده نگاه داشتن فرهنگ ناب حسینی می شود.

وی با بیان اینکه امروز اسلام به برکت خون سید الشهدا و یاران باوفایش زنده است، اضافه کرد: اجتماع عظیم و میلیونی اربعین حسینی، حرکتی ستودنی و سرمایه‌ای بزرگ برای اسلام و ضامن بقای دین اسلام است.

آیت الله مهمان نواز همچنین با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری آیین های دهه آخر صفر هستیم، خاطرنشان کرد:  اربعین نماد عشق، دلدادگی و ایمان به پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت است که امسال با برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمات دهه آخر صفر، بزرگداشت آن با شکوه بیشتری برای جهانیان به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha