پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صابري تولايي

حوزه/ مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغ حوزه علمیه خراسان گفت: ۱۴۰مبلغ خواهر از حوزه علمیه خراسان در مراسم باشکوه اربعین سیدالشهدا(ع) براي انجام امور تبلیغی حضور فعال دارند.

حجت الاسلام صابری تولایی در گفتگو با خبرگزاري «حوزه» در شهر نجف، بیان کرد: امسال برای اولین بار مبلغات خواهر به صورت منسجم و ساماندهی شده از حوزه علمیه خراسان در مراسم تبلیغی اربعین حسینی حضور دارند.

وی بيان کرد: زیر ساخت های آموزش، توجیه و تامین محتوا، جهت دهی به تبلیغ انقلابی از اقدامات انجام شده برای انسجام هرچه بهتر مبلغان بوده است که در مشهد و نزذیک به دو ماه قبل از اربعین برگزار شد.

مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغ حوزه علمیه خراسان بیان داشت: امسال در تقسیم بندی ستاد اربعین کشور فقط شهرهای نجف و کاظمین به ستاد اربعین خراسان واگذار شده و مسیر شهر نجف و کاظمین در برنامه تبلیغی حوزه علمیه خراسان قرار گرفته است.

وی گفت: تبلیغ چهره به چهره، اقامه نماز جماعت و سخنرانی در موکب های بین راهی از جانب مبلغان خواهر و برادر با ورود کاروان در عراق آغاز شد.

حجت الاسلام صابری تولایی با اشاره به اینکه برای اولین بار یکی از منحصر به فردترین اقدام هاي حوزه علمیه خراسان حضور مبلغات خواهر است، اظهار کرد: با همه کمبودها و سختی های موجود در این مراسم بین المللی یک سوم از مخاطب خواهران هستند که با توجه به احساس نیاز مبلغه برای این جمعیت ما با بضاعت خود حضور پیدا کردیم.

وی افزود: 50 مبلغه خواهر در موکب امام رضا(ع) در نجف،  24 نفر در موکب امام رضا(ع) در کاظمین و 25 نفر در موکب امام رضا(ع) واقع در خیابان ثوره العشرین و 25 نفر به درخواست استان سمنان در یکی از موکب های این شهرستان سامان دهی و مستقر شدند.

مدیر تبلیغ حوزه علمیه خراسان بیان کرد: پاسخ به مسائل شرعی، پاسخ گویی به شبهات و بصیرت افزایی، خدمت رسانی به زائر، سخنرانی برای زائران از فعالیت های ارزشمند خواهران مبلغ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha