پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده آیت الله سیستانی در اروپا

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین کشمیری گفت: آیا در جهان اسلام نماز جماعتی به طول بیست کیلومتر شبیه نماز جماعت میان نجف و کربلا وجود دارد؟!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا و رئیس مرکز امام علی(ع) در لندن روز گذشته در مراسم بزرگداشت اربعین حسینی گفت: زیارت اربعین دل ها و جان ها را بر محور محبت اهل بیت(ع) متحد ساخت و نظریه رهبری امام معصوم بر جهان در زمان ظهور را تقویت کرد. زیارت اربعین برخی رسانه های حق گریز را نیز رسوا کرد و پرده از چهره دشمنان برداشت.

وی افزود: شگفت زدگی جهان از مشاهده خوش رفتاری و انضباط زائران اربعین امام حسین(ع) با وجود تعداد فراوان و اختلاف زبان ها و نژادها و ادیانی که داشتند، به جهان نشان داد که مدرسه اهل بیت علیهم السلام می تواند تمام جهان را زیر یک پرچم و رهبری جمع کند که آن رهبری کسی نیست جر فرزند نهم امام حسین علیه السلام و امام مهدی منتظر(عج) که زمانی ظهور می کند و جهان را به راه صلاح و هدایت رهنمون می کند و همین هدف نهایی بعثت پیامبران است.

نماینده آیت الله سیستانی ادامه داد: زیارت میلیونی اربعین با انبوه جمعیت و صفا و هدف و مقصدی که دارد، توانست کینه و خباثت دشمنانی را که دل های بیمار دارند به ما نشان دهد؛ چراکه آنها در این ایام سعی کردند به قداست این زیارت لطمه وارد کنند و در این زمینه از اهانت به مردم عراق نیز خودداری نکردند و این در حالی است که این رسانه های معاند هنگامی که داعش به ناموس مسلمانان و ایزدی ها و مسیحیان تجاوز کرد، هیچ صدایی از آنها بلند نشد و هیچ گاه جهاد نکاه را محکوم نکردند!

البته تردیدی نیست که مردان و زنان عراقی انسان هایی شریف و پاکدامن هستند، اما ما خطاب به این رسانه ها و حامیان آنها می گوییم از عصبانیت خود بمیرید که خداوند از راز سینه ها آگاه است.

حجت الاسلام و المسلمین کشمیری تاکیدکرد: در این روزها برخی رسانه های جهان نیز ناپاکی خود را در نقل اخبار و اتفاقات به ما نشان دادند و ثابت کردند که حقیقت و واقعیت به دور هستند و سیاست آنها خیانت به رسالت حرفه ای رسانه می باشد. اتفاقی مانند زیارت اربعین که هیچ مانندی در کره زمین ندارد و در نوع خود در تاریخ بشریت بی سابقه است و تمام رکوردها را درهم شکسته است، مورد بی اعتنایی رسانه ها واقع می شود و البته این رسانه ها باید به وجدان خود مراجعه کنند و به خاطر این کوتاهی خود را سرزنش کنند.

آیا در جهان هیچ ماراتنی وجود دارد که بیش از 20 میلیون انسان شامل پیر و جوان و مرد و زن و کودک و بیمار و معلول و غیره در آن شرکت داشته باشند؟

آیا در جهان سفره ای وجود دارد که به صورت 24 ساعته برای زائران و به مدت بیست روز برای میلیون ها میهمان و در مسافتی به طول 600 کیلومتر گسترده باشد و در آن غذاها و نوشیدنی های مختلف یافت شود؟!

آیا در جهان اسلام  نماز جماعتی به طول بیست کیلومتر شبیه نماز جماعت میان نجف و کربلا وجود دارد؟!

با وجود تمام این صحنه ها ندیدیم که رسانه های جهان این صحنه ها و تصاویر با عظمت و با شکوه را حتی برای چند ثانیه به تصویر بکشند؛ تصاویری که بی نظیر است و دلیل این است که این حادثه مربوط به امام حسین(ع) است و آنها امام حسین را تهدیدی برای توطئه های شیطانی خود می دانند. آنها در واقع به دنبال راهی برای بدنام کردن اسلام و مسلمانان و سیطره بر عقل و انسان ها هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha